duminică, 1 mai 2022

POVEȘTI CU VEVERIȚE MUTANT

 

(NEW!)
- Dragule, de ce lasă dâră pasărea aia, că pătează cerul?
-Nu e pasăre, e avion! Și nu pătează nimic, e înnorat!
-Vezi că ești murdar pe obraz! Stai să te curăț!
-Nu e nimic, ăla era ochiul meu, pe care ai vrut să-l ștergi cu umbrela. Și mi-ai băgat și-un deget în celălalt!
-Ce vrei să-ți gătesc in seara asta?
-Orice, numai nu mai încurca sarea, cu zahărul: doar tu puteai pune sare în cremă de zahăr ars!
-Nu te mai uita urât la mine, că mă sperii!
-Nu mă uit la tine, priveam doar la ăla care vroia să-ți fure geanta.
-Minți, te uitai la fata aia tânără!
-Hotărăște-te: priveam la tine sau la "tânăra" aia mai bătrână decât soacra-mea, care a trecut?
-Las' că te știu eu: c-un ochi la făină, și cu altul, la slănină!
-Nu te contrazic, ai dreptate!
-Vai! ce minunat: uite ce veveriță frumoasă trece pe lângă tine! Da' de ce te-ai răcit așa brusc?
-Pune, naibii, ochelarii ăia, până nu faci o prostie: nu era veveriță, veverițele circulă prin copaci, nu pe lângă tomberoane! Ăla era un șobolan talie mare, la care nici un câine de talie medie, nu s-ar fi dat!

Niciun comentariu: