joi, 10 septembrie 2020

CANDIDEZ, NU MĂ TRATEZ!

-Sper că m-ați identificat pe lista cu candidați și că o să mă votați – sunt pe prima poziție de pe ambalajul pachetului cu buletine de vot! Da! m-am hotărât să candidez, să scot orașul din..! Din ce-o fi, alții au scos țața din noroaie și apoi au trimis-o la păscut, apoi au venit unii și au scos limba la noi, cică de COVID. Și pentru că am captat candida, m-am gândit că aș fi bun, … aș fi ne-bun dacă nu m-aș implica în viața urbei, de aceea mi-am ales sloganul “AB URBE CANDIDA”! Sincer, nu știu ce înseamnă, dar parcă are vreo importanță? totul e să vrei să renaști  orașul din cenușă, precum păsărea aia - Colibri!
Dacă sunt sprijinit de vreun partid? Desigur! toate m-au înjurat și așa m-au făcut cunoscut, sunt mai cunoscut decât Titirez, ăl’ de se învârte toată ziulica, nu mai are omul loc de învârteli, din cauza lui! Să știți, totuși - sunt membru de partid! Doar când trebuie să plătesc cotizația, sunt considerat membru deplin. În resturi, mă simt simplu simpatizant, deși nu simpatizez pe vreunul! Când le-am spus că vreau să pun și eu dosul la treabă, să fiu membru activ, că pasivii..., nu mi-au acceptat cererea de a-mi depune candidatura, decât dacă le spun câți bani am disponibili. Apoi au deschis lista-meniu  și mi-au citat “scorurile”: loc eligibil, loc neeligibil, dar posibil rezervă, loc în fund...! A listei! Eu n-am avut bani decât de un cornet cu semințe de bostan, așa că s-au uitat lung la mine și m-au invitat să mai trec pe la ei, când vin cu cotizația.
Nu! eu nu sunt traseist, să mă duc la alții! Vreau să mor cu conștiență mea nepătată, că am rămas pe baricadele aceluiași partid, acolo unde se nasc eroii partidului. Mă rog! martirii partidului! N-am primit nicio ofertă, dar toate erau indiscutabile, voi rămâne candidat independent. Din cauză că sunt un membru cotizant la zi, cei din partid au zis că mu-i problem, se fac că nu văd, pot să vin înapoi și fără să-mi dau demisia. Și că pot să mă duc unde vreau, tot kaka aia mare e, cu ocazia alegerilor au tot venit noi membri. Înghesuială mare! Ba chiar au primit și-un eschimos, două năpârci dintrun partid trecut la lada istoriei și o echipă de viermi!
Programul meu electoral cuprinde așa multe puncte, că am lăsat muștele să-l „brodeze”!  Nici nu le știu pe toate, dar care prost își încarcă memoria cu toate prostiile? Cert este că mă voi ocupa de problema câinilor maidanezi – voi aduce și mai mulți! Să dăm de lucru la hingheri, veterinari, jurnaliști, urgențe, pomi și să speriem mâțele, s-au înmulțit a dracului de tare! Crearea de noi locuri de muncă, this is the question! Prima linie de transport aerian va fi dată naibii în 2034 și va lega spitalul, de Cimitirul “Eternitatea”, economisind astfel  resurse financiare importante, pe care le vom folosi pentru achiziționarea de hârtie igienică, după cum sunt vremurile. Telegondolele vor avea capacitatea dublată, ca să încapă cât mai mulți călători. La dus! La-ntors (că eu  pot s-o dau și la întors!), vor putea fi folosite pistele de biciclete, deja este un proiect în studiu, mă încurcă doar pomișorii abia plantați de actualul primar și care vor deveni copaci, când vom termina cu bicicliștii. Foarte necesară este demolarea Casei de Cultură și construirea de 5 mici grădinițe private, pe terenul eliberat, să putem cuprinde viitorul acestei țări - copiii, până fug pe-afară.
Mai am și alte inițiative, dar nu le expun până nu văd cine va câștiga majoritatea în Consiliul Local și în cel județean, altfel - nema fonduri! Și fără fonduri, Primarele degeaba e jmecher, că el doar nu se gândește tot timpul la absorția de fonduri, mai ales cu DNA-ul ăsta și ce partid l-o mai conduce!
Sincer și pe scurt – Votați-mă și vă țin doar în paranghelii și manele, până uitați de COVID și mama lui! Patru ani de mandat și va mirosi în fiecare casă numai a mici și bere! Până și păsări în copaci, voi pune, prinse cu agrafe! Voi importa fluturi exotici! Fiecare cetățean va primi cîte un bananier, să eradicăm sărăcia definitiv! Pe banii Primăriei, vom muta WC-urile din curte, în casă, fără ca proprietarii să fie deranjați în timpul transportului! Și etc, etc, etc...!
Ce nu face omul pentru o pensie specială !


Niciun comentariu: