duminică, 15 august 2021

MESAJ PENTRU PRIETENII ARICIULUI DELĂSĂTOR

     Recunosc, sunt un nemernic de Arici, care una zice, și alta face! Nu sunt prea consecvent, de când am rămas dezamăgit de reacția celor care mă mai citesc: de când am făcut blogg-ul ăsta, m-am tot rugat în stânga și-n dreapta, să comunic cu alții! Știu! sunt cât se poate de nesuferit, nici la umor nu mă pricep, sunt cinic și chiar măgar, uneori, dar nu m-am așteptat să nu enervez suficient, încât să am un feed - bec cu incandescență! M-am rugat în genunchi, am urlat, am dat din mâini și din copite, nimic! No comment, no reactions, nothing în pădurea verde! Cu toate acestea, sunt extrem de bucuros, mi s-au înroșit și țepii de bucurie, nu am fost tras pe linie moartă, cum credeam, mai sunteți unii care citiți tâmpeniile mele! Vă mulțumesc pentru asta! Din sufletul meu de arici păgubos!

      Și mai trebuie să recunosc ceva: am trădat blogg-ul, scriind mai mult pe FACEBOOK, care e un mare trădător: te momește cu audiența, apoi te lasă cu fundul gol și cu dinții, afară! Rușine mie, aici era treaba mai serioasă, deși mai puțină audiență! Asta e, când ești lacom! Vorba lungă, sărăcia omului! - nu vă mai plictisesc, dar încă o dată - mulțumesc pentru apreciere!


Niciun comentariu: