duminică, 15 noiembrie 2020

MESAJ CĂTRE IUBIȚII MEI PRIETENI!

     Mă bucur că nu m-ați uitat! Nici eu nu v-am uitat, dar împrejurări nefericite m-au cam împiedecat să fiu prezent în arena  aricilor. Din cauza unei "mici" intervenții chirurgicale, am poposit o vreme prin spitale și clinici, nimic grav, pot să spun că am avut noroc - dacă mă pălea acum, nu prea aveam unde să mă duc! Toți sunt morcoviți de COVID, nu poți trage un fâs și intri-n carantină. Momentan sunt, și eu, tot în carantină, mama si fratele meu fiind internați cu coronavirus, eu fiind suspect, cum sunt eu de obicei - suspect! Cu această nefericită ocazie, am avut oroarea... onoarea să fac cunoștință cu sistemul sanitar, din interiorul acestuia, cam în genul în care faci cunoștință cu Moby Drik, din burta balenei ucigașe. Nici așa n-am fost prea cuminte, după cum știu bine unii dintre voi, în lipsă de scule corespunzătoare, am postat pe FACEBOOK, și pot spune că plictiseala zăcutului în pat a fost chiar productivă. Îi înțeleg acum pe cei care preferă să zacă precum balega-n drum, le fată repede mintea, idei. Mie mi-a fătat draci cu coarne ascuțite și sămânță de limbariță, dar n-am rezolvat vreo brânză cu ceapă - n-am mișcat niciun creier responsabil cu dezvoltarea cognitivă și nici n-am făcut prea mulți pureci dați cu Tocmosan. Dau și eu din clanța mea de arici, în timp ce anumite paricopitate fac pe dracu-n patru, să mai bulească din țara asta, ce n-a ajuns bullit. Ce nu înțeleg eu, este cum naiba, pe zi ce trece, suntem mai superficiali? Are vreo legătură cu stricatul la burtă, durerea de cap și creierul pane(cat)? Au rămas cu deș'tele strânse pe potențiometru? Văd că se cam lasă cu decese, așa că ar fi bine să mai belim și ochii!

       Multă baftă, vă urez! Și-mi urez și mie, simt că o să cam am nevoie de așa ceva! 


Niciun comentariu: