miercuri, 30 iunie 2021

VIAȚA TRĂITĂ LA MAXIMUM


-Văd că timpul meu se duce!
Două paie, puse-n cruce,
N-am făcut, că nu am chef,
Eu mi-s singurul meu șef!
Toată averea, e pe mine!
Am pierdut orice rușine,
Căci la vremurile noi,
Stau călare pe butoi.
Mintea mi-e cam dureroasă
Și-are gust de tămâioasă,
Degetele au un har-
Stau lipite de pahar!
Am și burtă, da' n-am "șuncă",
Și detest enorm, cea muncă!
Eu mă bucur că exist,
Cred c-am fost și familist!
Viața asta, așa se ține -
Să ai tu, grijă, de tine!
Ai mai multe bucurii,
Dacă nu mai ai copii,
Ce nu le mai tace gura,
Și-ți termină băutura!
Viața-i scurtă, amețitoare,
Precum vinul în pahare,
Și când simți că ești pe ducă,
O dai neică, doar pe țuică!
Asta-i faza cea mai tare:
Bei banii de-nmormântare!
S-o găsi vreun prost, o țoapă
Să te ducă și la groapă!
Viața-i dulce și lălăie
Când la cap, beția suie:
Uiți de mama, uiți de tata,
Dintrun gât, clondiru-i gata!
Și în lumea asta, a mea,
Nu e nimeni, să nu bea!
Ca să-ți treacă de urât,
Torni în tine, torni în gât!
Vezi, prietene, dintrun of
Am ajuns mare filozof!
Nu mai sta aici, ascuns,
Fără vorbă sau răspuns:
Ieși din umbră, ca să bem,
Că tovarăși noi suntem!
Omul, după "n" pahare,
E prieten cu oricare!
Ăsta n-a avut habar -
Cel din umbră, e-un...măgar!

Niciun comentariu: