luni, 14 februarie 2022

PATRIOTISM RETARDAT

-Trebuie să fii obsedat de geopolitică, ca să fii un patriot adevărat! Nu cum fac toți țângăii: flutură steagurile și se bat cu cărămida-n șezut, că-s patrioți! Iote, eu, răzeș din tată-n fiu, de când străbunelul era argat pe moșia lui Miclescu, vreau să lupt pentru patria mea - UE! Nu ca Simion, care se bate-n Parlament, în timp ce NATO trimite trupeți la noi, să ne corupă gagicile, cu țevile lor de tun! Ce, noi nu mai avem nimic pe țeavă, după ce am umplut țara de fierătanii? Că mi-am amintit: ce-au, dom'le, cu băiatul ăsta dus cu pluta, Simion, că el ține cu poporul? Nu mârâie toți că vor bătaie, vor revoluție, să vină haiducii, să ne scoată din belea? Iese cineva în stradă, să lupte cu jandarmii? Și-atunci? Lăsați, măi oameni buni, băiatu', că e vaccinat antirabic, să dea cu ghioaga-n năpârci!

Tare îmi pare rău că n-am putut să ies in stradă, când au vrut să-l dea jos pe președinte. Așa că a rămas tot același președinte la Asociația de proprietari! Ieșeam, dacă nu eram, de trei luni, în carantină! Plus că m-a rugat un prieten, jandarm, să stau cuminte. Altfel ieșeam, eu sunt un mare luptător! De exemplu, abia aștept să înceapă războiul în Ucraina: mâine m-aș duce la luptă! Să ne dea rușii odată, de două ori, înapoi, tezaurul! N-am făcut o zi obstrucție... instrucție, da' ce mare brânză, să tragi cu mitraliera? Am învățat din filmele americane, unde mor toți dușmanii, eroii e rezistenți până la capăt. Vreau și eu ținută de camuflaj, să mă duc la pescuit cu ea, să nu mă vadă peștii. Să omor dușmani și, dacă ei nu sunt, să împușc ciori, că s-au înmulțit, îmi pătează covoarele, când le scot la scuturat.
Mă uit la tinerii de azi: cu ăștia vrem să ne apărăm țara? Ce să facă ei, să arunce cu tabletele-n dușmani? Să plece la război în adidași? Să mănânce shaorma din gamele? Doar să arunce cu scuipat, că la ăsta, se pricep! Noi nu mai avem armată, bine că stăm subrațul NATO! M-am înrola și eu, să fiu mercenar, dar am herpes! Și planctfus! Tropăie în mine cheful de luptă, cum zornăie tiribomba, la bâlci. Ca aerul în țevi, când se dă din nou, drumul la apă! Ca în rața care măcăie, când i s-a răsturnat troaca cu apă!
Ia să ies de-aici, că acuși vine nevastă - mea și mă trezesc ca eroii de la Termoelectri... Termopile: erou și mort!
Își dădu jos, în baie, de pe scăunel, cei 157 de cm și cele 46 de kg, șterse oglinda de salivă, schimbă hârtia igienică și se simți mai bine: era un martir!

Niciun comentariu: