marți, 2 iunie 2020

AIURELI, DUPĂ BEȚIE

Pe-un picior de plai,
Rag ca un buhai,
Sunt în pasă proastă-
Am o zi nefastă:
Tocmai ce-am aflat
Cine m-a contrat,
Cine m-a lucrat!
Și nu pe-nserat!
Ziua-n-amiază mare,
Mi-a dat la picioare,
Mi-a dat la țurloaie
Mi le-a fript pe paie,
M-a umplut de muci,
În ceaun de tuci.
Noo! nu era străin,
Ci de-al meu, hain,
Cu mâini ca lopata,
Cu limba, ca dalta,
Cu zâmbet mieros,
Și cu scris frumos!
Cu trei facultăți
Cu minte, din părți,
Școlit la tejghea,
Sprijinit în ea,
Cu colți de Grivei,
Ptiu! Satană, piei!
M-a lăsat castrat
Mult, de către Stat,
Cu rate la bănci,
Spurcat de țigănci,
Ocolit și insipid,
Mâncat de Covid.
Nu știu ce-o să fac
Doară stau și tac,
Mă gândesc - cum oare
Intru-n în redresare?
N-am vreun chef de viață,
Și sunt tras la față,
Precum țapu’ din vorbă.
Viitor, zis ciorbă!
Cu așa năuci,
Ajung pe butuci!
Și uite așa -
Dă-i în pana mea!
Mai bine matol
Decât mototol!
Mai bine drogat,
Decât învățat!
Mintea, să trăiască,
Să se odihnească,
Să gândească-un pic,
Mai bine - nimic!
Dragi consumatori
De vin și licori,
Am ieșit din casă,
M-am dus la terasă
Și m-am spovedit
C-un vin oțetit,
Beau, că sunt tâmpit!
Dară din beție, mă trezesc, măi tată!
Însă din prostie, cred că...niciodată!

Niciun comentariu: