miercuri, 7 aprilie 2021

COMPETIȚIE SPORTIVĂ, PUȚIN SPUS...!

-M-am săturat de individul ăsta, parcă e de pe altă planetă: nu mișcă nici din urechi și toată lumea îl ridică în slăvi! Dar e o javră, porcul dracului!

-Da! Da! când te uiți de departe la el, zici că-i prost! Când ajunge aproape, te convingi! Da' are, animalul urechiat, un noroc...! Se tot umflă-n pene, că are trei facultăți! Ce, noi n-avem? El susține că noi nu suntem în toate facultățile nostre mentale, care-s mai multe decât ale lui, dar îl contrazic - psihiatrul meu spune că-mi revin în curând.
-Ce tot face caz, din multa lui școală? Noi avem școală vieții, chit că am rămas repetenți de mai multe ori. Eu, una, nu-l invidiez - când vorbește, nu pricep nimic, folosește numai cuvinte de care n-am auzit. Și tot mă trimite la unul, Dex, da' nu-mi dă și adresa!
-Dă-l pocnetului, de cretin! Nici nu știe să râdă, cum facem noi, când începe cineva un banc. Nu deschide gura neîntrebat, cum facem noi cu gura plină, când mâncăm. Auzi! el zice că face conversație, nu bârfește ca toată lumea! S-a suit scroafa-n copac...!
-Cică ar fi misogin, că-i place gin-ul cu lămâie. El zice că e puțin lesbian, că-i plac femeile. Eu zic că e nebun, n-a furat o piatră, la viața lui. Să-l pici cu ceară de epilat, și nu minte! Se înroșește, dar nu minte! Cine-a mai văzut cioban ca ăsta, să nu mintă? Puțină minciună, cui a stricat?
-Partea proastă e că ne pune pe noi, toți, într-o culoare defavorabilă: noi toți, ne facem că muncim, boul ăsta muncește pe brânci! N-a dat de băut o singură dată, în viața lui, scoțianul naibii! Și nici de băut, nu bea! Nu face bisericuță cu cineva și se ia de șefi, de parcă el e singurul deștept și ăia, e proști!
-Ce mai, mare sportiv! Ne ucide cu sportivitate aia a lui, tot trăgând cu ochiul la noi, și zicându-ne pe păsărește: "Men sano în corpore barosano"! Dacă ar fi sportiv, ar fugi și el, ca noi, de răspundere! Ar juca șah cu sarcinile! Pe femei, le-ar pune la pământ, prin lupte greco-române, iar pe bărbați i-ar invita la un coniac-canoe! Când colo, el trage la fiare, nu-i ajunge colectivul! Și noi să intrăm în competiție cu el?

Niciun comentariu: