marți, 8 decembrie 2020

INTERPRETARE

 Brăduleț, brăduț drăguț,

Ninge peste tine,

Haide, vino-n casa mea

Unde-i cald și bine.

 

Pom de Anul Nou, te fac,

O, ce BUCURIE!

Cu beteala-am să te-mbrac

Și steluțe, o mie.

Seara, bunica și nepoata au repetat versurile, în așteptarea momentului când bradul va ajunge la locul lui, iar ele vor cânta sub el. A doua zi dimineață, ca să se verifice dacă poezia a fost învățată, nepoata a fost nevoită să-și arate “talentele”,  momentul de sărbătoare  cuprinzând versurile recitate de copilul de 4 ani, așa cum le-a înțeles:

Brăduleț, brăduț brăduț,

Ninge peste mine!

Intră aici, în casa mea,

Să te încălzesc, să nu-ți fie frig!

 

Om de anul nou, te fac,

Vai ce tare mă bucur!

Cu pajamoale, am să te îmbrac,

Și o să vezi o mulțime de stele!

 

(Bine că nu au fost mai multe versuri în cântecel!)

Niciun comentariu: