luni, 1 martie 2021

O CRITICĂ DURĂ...

"N-am crezut că o să prind vremuri din astea, urâcioase! Pe când ne jucăm noi cu aparatul urinar, în nisip, oamenii erau altfel - parcă mai înalți! Când era una mai grasă, toți spuneau că e "o balabustă"! Cum e aia de colo, mă uit la ea și mă întreb - cu ce-o ridică? Uite! stă ca vaca și se uită-n gol! De jumate de oră o privesc și ea nu mișcă! Fă! nesimțită mai ești! Dar n-ar trebui să mă mai mir - peste tot, numai nesimțiți și grași, zici că se hrănesc cu fân și cu steroizi. Iar copiii din ziua de azi, zici că mănâncă numai suplimente alimentaure! De aia ajung ca vaca aia, care nu mișcă!
Și moda! moda s-a schimbat: rar mai vezi o fată, o femeie în fustă! Toate, în blugi, ca văcarii din filmele cu ca-niște-boi! Finețea piciorului, grația mâinii dezgolite doar până cot...! Prostii! Când te dezbracă un bărbat, numai la grația mâinii tale, nu se gândește! Mă uit la aia, zăcătoarea cu...el, în praf, numai grație, nu zăresc, cred că i-a mâncat-o lupul! Și când îmi amintesc ce zveltă eram, să mor eu! dacă nu-mi vine să plâng! Cu timpul, am încercat să suplinesc surplusul de clătite și tiramisu, cu eleganța vestimentației. Să luăm exemplul dihaniei mustăcioase, care se pare ca se bagă în seamă și se chiorăște la mine: așa cum e îmbrăcată, dacă o pui în păpușoi, o cioară nu te deranjează! Pic de gust, n-are! Nu se pricepe nici să asorteze culorile - dacă o văd taurii, fug din arenă! Păcat că mă lasă vederea, că i-aș striga eu, cât de țoapă
e, cu exemplificare! ".
-Mătușă, ce faci singură aici, în camera asta?
-Privesc pe fereastră la toate pațachinele!
-Dar aia nu-i o fereastră, E OGLINDA!

Niciun comentariu: