duminică, 21 martie 2021

AGENDA ZILNICĂ

   Iar m-am trezit cu mormăitul vecinei: fie vară, fie iarnă, are program artistic în fiecare zi! Exceptând sâmbăta și duminica, când e bărbată-su, acasă, și-i face morală. E singurul care își închipuie că ea e întreagă la cerebel. E singurul care - și închipuie că el mai e întreg la cerebel! Nu vă mirați, e același vecin pe care l-am făcut erou de teletembelă... telenovelă! Băutura, anturajul, prostia și sărăcia, fac ravagii în România! Fiecare, separat, sau prin cumul! Știți cântecul ăla :"Ce n-aș da, ce n-aș da, să scap de vecina mea"? Ei, bine, nu-i cu cântec, e realitate! Sunt ani buni de când doamna nu mai mișcă ceva prin domiciliu, nu mai are serviciu, nici pensie, nici un...! Are un câine care latră ca un apucat. Mama ei de viață! Vii acasă, de la scârbiciu, și te latră câinele vecinului! Au avut și porc, dar ăla nu lătra. Au și cocoș, cred că sunt sadici, îl țin de vreun an, fără găini, fără televizor, fără internet. Că doar nu-i trecut pe izolare, de la COVID! Și eu, după ce-am stat în carantină, n-am mai cântat, nu-mi mai pasă dacă sunt cocoș sau doar mă dau cocoș! Cum se dau ăștia, cu 30 de miliarde de la SUE! Sau nu știați că așa trebuiau să se cheme: Statele Unite ale Europei? Unde am auzit ceva asemănător...? Statele de Plată...? Până și dilimandroasei mele vecine i-a căzut fisa - firma unde lucrează vecinul e pe moarte! Cine o să plătescă pentru "pomenile" astea? Papă pandemia tot, sau mai rămâne și pentru șomerii care tot belesc motanul, începând de anul trecut? Mama ei de politică, care a mai inventat-o! nu putea s-o omoare de mică? Dacă tot am pomenit de porcul vecinului și de alți porci, cum e cu ordinul care te lasă doar cu 5 porci în bătătură și cu "fără număr" în politică? De ce nu se aplică echitabil și-n Parlament? Cât despre interzicerea reproducerii în gospodării a suinelor, se aplică și în cazul partidelor? Sau nu mai contează partidele de sex, o să le găsim în supermarket, gata ambalate? Dacă vreți să știți ce porci se mănâncă (între ei), dați căutare la "porci modificați genetic"- o să găsiți cunoștințe vechi, cei care au dat legile de azi! Vorbesc serios! După ce-o faceți, trimiteți-mi feed-back-ul, să văd câți ați vomitat. O să-i înțelegeți pe vegani, vă jur! Că veni vorba, cu așa șeptel, meseria de veterinar nu-și mai are rostul, poate doar la urși și râși! Că am ajuns de râsul... și de tot râsul! Găini în curte, nu! de aia are vecinul cocoșul damblagit și obosit. Cu tăiatul porcului, ne-am lămurit, iar vacile și boii care ne conduc, indiferent ce culoare au, nu putem să-i sacrificăm decât în abator UE! Cânepa e "iarbă", usturoiul e chinezesc, roșia e tomată, iar valul III al pandemiei ne-a prins iarăși fără chiloți!

De la COVID, am rămas cu o depresie parșivă: nu mai sunt pe plus, nu mai pot gândi pozitiv! Nici n-am cum - dimineața mă trezește mormăiellile diliei, în decursul zilei dau numai peste porci crescuți în pădurea din spatele fermei, iar seara adorm pe muzică de Hăndel, Moțart și Papaganini!

Niciun comentariu: