luni, 22 martie 2021

UITARE...

Am uitat să pășim cu picioarele goale pe pământul rece, sau prin iarbă... Am uitat binecuvântarea ploii de vară, udându-ne până la piele... Am uitat să ne suflecăm pantalonii și să ne luăm în mână încălțările, ca să trecem prin apă... Am uitat să mergem în pădure, fără grătar și mici, să privim fluturii, nu să-i ucidem... Am uitat să pescuim sau să vânam, fără să vindem în piață ce-am obținut... Am uitat să zâmbim neprefăcut, din suflet... Am uitat că putem asculta păsurile altora, ca să le alinăm, nu ca să ne întrebăm ce putem câștiga sau pierde...Am uitat să spunem bună dimineața, fără să postăm flori și cafele aburinde... Am uitat că jalea noastră poate fi și-a altora sau că dacă ne este foame, nu suntem singurii... Am uitat sapa, ciocanul, acul și degetarul, pila, briciul, coasa, mândria și înțelepciunea... Am uitat politețea... Am uitat să spunem "Mulțumesc!", "Te rog...!", "Iartă-mă!","Am greșit!", "Te iubesc!"...

Am uitat cam multe! Vom ajunge să uităm cum se trăiește cu adevărat!

Niciun comentariu: