marți, 5 noiembrie 2019

CANTINDATUL IDEAL

Pe fondul ultimelor schimbări, care nu aduc nimic nou, în ceasul al n-șpelea înainte de alegeri, mi-am ales candidatul ideal pentru a fi PreșDintele tuturor romanilor, dacilor și popoarelor migratoare, care nu se mai liniștesc odată, pesemne că fondurile le sunt îndestulătoare! Nu pot să mă bucur, că nu știu, nici acum, ce pupăza lui Avram Iancu! ar putea moșmondi un președinte al Nostru, văd că n-are nimeni, idee, inclusiv cantindații!
Stau cu degetul înfipt în gurițion și fierb prin interior, acolo unde sapă ghimpele minții mele crețe, cu fundițe negre – Bre! e vreo ființă parțial umană, care să nu gândească la...fruntea ei, ci la poporul ăsta trădător și mâncător de lebede? Zic, și eu, așa! fără să-mi fete mintea curcani, fără jigniri verbăloase, că cam așa se vede din exterior – numai trădare și trădători, de la Burebista și până la Câmpia Turzii! Cu așa clasă de repetenți politici, greu mai vedem noi, crepusculul mioritic cu iz european! Mie se pare mie, sau vin ai noștri, pleacă ai noștri, noi rămânem iar...? Continuați voi, că eu știu cum o să rămân!
Prin urmare, și-așa deci, era vorba despre ...cel mai iubit dintre pământenii români, plus cei plecați să înjure, prin alte straturi de civilizație, mamele celor care i-au făcut să plece. Și mi-am ales un cantindat, pe care vă las să-l ghiciți, dându-vă doar indicii:
-în prima fază, m-am gândit că cel mai potrivit ar fi cel care tocmai ar scăpa din pușcărie, fiindcă e învățat cu mulțimea, la grămadă, cu mâncarea pe banii statutului, cu tăcerile însingurate și cu mâncărimea de săpun. Ah! nu cu o condamnare de 3 ani jumate, ci cu una mai consistentă, pentru ucigași în serie sau violatori de profesie! Unul din ăsta, ar fi numai bun pentru preșe-detenție! pardon! președinție, că știe cum să ia pe fiecare! Aș prefera un violator, cum era Băsescu, care ne-a violat toate drepturile și a lăsat și manualul de instrucțiuni, pentru urmașii lui, și pentru urmașii urmașilor lui, în vecii – WC-eurilor ! Zât! ăia care-l apărați, că mi-e teamă c-o să-l regretăm, înjurându-l! Da’ să nu fie surdo-mut, să auzim cum ne violează și timpanele, nu numai veniturile!
-după aia, m-am gândit la un savant, ceva, a la Einstein! care să mai inventeze vreo formulă de prădat țara, că alea vechi, s-au foarte învechit. Se zice despre ăștia că sunt tari la teorie, dar stau prost la proba practică. Și-s tot timpul distrați, așa că o să ne distrăm și noi, ca și până acum, pe banii noștri! Dai un ban, dar stai în față, lângă omul de știință care a inventat roata și preșul! Și dusul cu Preș-ul!
-mi-a plăcut unul, care le zice, de le-omoară, adică nu zice mare lucru, că n-are ce! Ați văzut/auzit vreun plan de țară, nu una normală, că nu ține, ci doar una care nu cade-n muci? Cum o să fugim după alde Putin, nu ne punem în gură cu Trump și-o pupăm dulce, pe Merkel și tot neamul ei? Cum o să arunce cu harbuzul, Preș’dintele! când  rumânii de pe-afară, îs făcuți țîgani și borfași, de parcă “ai lor” reazemă câte-o ușă de biserică? Nuu! n-am auzit decât că-i nasol și că e rău, de parcă fiecare dintre ei a fost parașutat (Atenție! nu am zis PARAȘUTĂ!) din emisfera sudică, unde trăgea cu arcul în canguri! Cu excepția unor nevinoWați și a unor nevinoWaturi, unii dintre candidați sunt chiar politicieni români! Unii, chiar au și guvernat sau cam așa ceva! Nu mai vreau să aleg un Fost, că am fost destul de prost și altă dată!
Prin urmare, am ales – am să pun ștampila pe cel mai golan, mai hoț și mai mincinos dintre ei! Nu vă spun pe cine, să nu vă influențez (că veniți, după aia, când iese prost, cu satârul după mine!), dar alegerea mea este - cel mai ticălos dintre ei! Că s-a văzut că oricare ar fi, după, întoarce foaia! Și, dacă o întoarce, oricum nu poate fi mai nașpa, decât acum! Unde ești tu, Țepeș-Vodă…?
De fapt, dacă stau bine și gândesc cu cureaua, de ce m-ar interesa cine e Președinte, de mă duc să-l votez? Oricum iese cel care a primit ordin să iasă! Mi se schimbă mie, viața? Ne dă, la fiecare, câte doi saci cu știuleți? Sau miza e pentru cei care freacă marmelada, în țară și prin tufele de interese, de-afară?
Chitesc că, dacă ar fi ieșit un rinocer gonflabil, să candideze, care să aibă destulă notorietate, destui bani, să-și facă campanie, și destule dosare, să nu-l târnosească mânjiții neamului, ar fi avut toate șansele să stea la Co’ceni, pe cheltuiala noastră! Așa, om alege, până-om culege! Sumbră ipostază, zău așa!
La urma, urmei, ce importanță are pe cine aleg eu? O să iasă cel care trebuie! Nu cel care NE trebuie, s-a mai văzut! Dar, ca să nu zic că deja-s mort, am să mă duc la vot și-o să fac cum ziceam!  Adică prostii!

Niciun comentariu: