miercuri, 6 noiembrie 2019

TE RÂZI, PROSTANE...!(Din sufletul unui creier de maimuță!)

Te râzi, prostane! că ești jeg!
Te dai rotund, deși ești bleg!
Te uiți la mine, din copac,
Și te-ai da jos,(dar ești malac),
Să-mi freci ridichea, cu susan!
Mai dă-te-n măta, de prostan!
Hlizești, ca vaca-n abator,
Și-n cap, ai varză și amor!
Un neuron mai ai! Gata prăjit!
L-ai omorât, când ai gândit!
Nu te-ncrunta, că mă-ncruntez
Și eu! Dar nu ca tine, să nechez!
Și vârâ-ți, naibii, limba-n... gură!
N-o ai întreagă, ci spărtură!
Te dai muflon – parchezi sașiu!
Te urci pe mine! Ești diliu!
La tine, legea-i în balon,
Că ai, drept creier, un carton!
Te știu de mic - mucos, căpos,
Acu’, mai ești și răpănos!
Mai fă-ți o baie! dă cu var!
Mă seci, că puți și ești murdar!
Dar fițe ai, vreo trei găleți!
Și-nțelepciune, doi știuleți!
Mă râd, și eu, că mă-nfierbânt
Și mă strofoc, cu vorbe-n vânt,
Să-mi treacă - ți-am tot cântat -
Ești prost ca oaia, dar „bazat”!
E prea târziu, să-ți dau un sfat,
La cât ...noroi, am tot mâncat!
Nu mă mai râd! Toate, ne duce
De-acum, prostia va conduce!
Și-atunci, în frunte, noi, am sta!
Mai dă-i pe toți, în pielea mea!
Că ei e proști! Îar noi, jupâni!
Mai dă-i în colo, pe români!


Niciun comentariu: