sâmbătă, 18 iulie 2020

DIN NOU – TATAIA (Senil-senil, dar nu și prost!)

-Tataie, noi am trecut pe la tine, să vedem ce mai faci! Ți-e bine, ai ce mânca, ce bea? Ești cam livid!
-COVID!
-Ei, lasă, nu mai fi așa temător, că nu moare lumea! Multă gălăgie, ambalată în vid!
-COVID!
-Circulă un zvon, precum că purtăm măști degeaba, dar e un zvon timid!
-COVID!
-Dar dacă îi asculți pe cei care au scăpat din spital, nu mai e un gând cretinoid!
-COVID!
-Haide să lăsăm subiectul ăsta pe altă dată, cred că ești sătul de el,  chiar obsedat, eu așa conchid!
-COVID!
-Pe vremea mata, totul era cam insipid, nu-i așa?
-Ehei, pe vremea când eram copil, mă jucam în țărână, nu ca voi, în baie! Mă întreceam cu broaștele pe gârlă, nu păpam cartofi striați la pungă, lângă mândra în bikini. Furam pepeni de prin grădini, că ananasul nu prea ajungea la toți. Și furam cărți de prin poduri, să citesc despre cavaleri și domnițe, despre coduri de onoare, nu ca voi, despre coduri de oroare! Și când reușeam s-o pup pe draga mea, mă...îmbățoșam să cred că-s Zeus, nu ca voi, pigmei cu prezervative!
-Era mai bine când vorbeai de COVID 19!
-Păi, acum cu Android, lumea-i plină de COVID! Iar eu mă simt avid să halesc candid un blid cu insecticid și să mă vreau frigid la COVID! Nu cred în genocid și sunt lucid că oricare partid solid face curte-n mod splendid la COVID! De! pe teren arid orice caid mîncat de hemoroid reprezintă un individ care se folosește în mod stupid de COVID, să facă zid la discursul său fraticid! Și în orice tabloid, sau pe celuloid, poți zări câte-n gravid, ce se dă că e fluid și cată un vot valid, fără de greață de COVID! Și mai lăsați-mă-n pana mea! că am creierul în vid, sunt sătul de dioxid, am nevoie de lichid, să suport în mod placid genul ăsta tembelism generalizat! Și voi spuneți că eu sunt "dus"!

Niciun comentariu: