duminică, 30 august 2020

CE ÎNSEAMNĂ “ SĂ FII TARE”!

-Muiere! nu știi unde a dispărut găleata aia de-afară?
-De unde dracu’ vrei să știu eu? N-ai umplut-o tu cu drojdie, când ai spălat butoiul? Ce? eu am un ochi și-afară?
-Atunci, cine a luat-o, dacă noi doi n-am clintit-o?
-Auu! Unde e tata? Era mai devreme pe-aici!
-A fost socru-meu, pe-aici? E clar, îi era, ca de obicei, sete!  Nu i-ai dat nimic de băut, nu-i așa? Dai din cap, deci era însetat, cum e de dimineață, 24 de ore, din 24, fără concediu, concediu medical, libere neplătite! Mă duc repede după el, nu-s eu vinovat cu ceva, să știi și tu!
- Da ce alergi așa...?
-Ți-oi spune mai tărziu, acum nu-i vreme!
Își găsește socrul sforăind ca oricare om normal:
- Alo! trezește-te? Să mă lămurești!
- Ce-ai, mă! de nu mă lași să mă bucur de bătrânețile mele?
- Tu ai luat găleata aia din fața ușii?
- Oi fi luat-o!
- Sper că n-ai băut din ea!
- Oi fi băut, da’ nu mai mult de-o cană!
- Nenorocitule! am turnat și-o sticlă cu sodă-n ea, c-am spălat cazanul!
- Doar n-oi vrea să-ți dau soda, înapoi?
- Să nu mori, asta vreau, că mă ucide fiică-ta! Nu ți-e rău, să te duc la spital?
-Ba chiar mi-e mai bine, mă durea burta de dimineață! Acu, nu mă mai doare!

N-a vrut  să meargă la spital, că nu-i plac ăia în halate albe. N-a dat nici semne că ar fi pățit ceva și și-a văzut de treaba lui mulți ani după.
Doar iarba arsă de prin curte a indicat că nu mai folosește demult, WC-ul!

Vecina lui, de 28 de ani, a ajuns la Urgențe - intoxicație alimentară cu pate!

Niciun comentariu: