miercuri, 5 august 2020

MESAJ CĂTRE DRAGII MEI PRIETENI, ...


...să vă spun adevărul: acum mai mult de 2 ani, când am deschis blogul ăsta, eram foarte entuziasmat: puteam să mă exprim liber și țepos, așa cum mi-am dorit întotdeauna! Și m-am apucat de scris, fără să știu în ce capcană voi intra – eu scriu, dar de citit...!  Cu excepția unor prieteni, marea mea libertate mea de exprimare s-a transformat în minuscula mea exprimare, din varii motive, acum nu mai are rost să le iau la numărat! Singurul câștig a fost că am depășit momentul de arici cu morcov și, trecând peste eventualele belele ce mă pot paște (una fiind șuturi la locul de muncă), mi-am văzut de îmbârligăciunile mele, cu speranța că urletul meu mut în fața unor cretinătăți și abuzuri, va fi recepționat de mai multă lume decât 2-3! Cu ocazia asta, mi-am pierdut și vreo câțiva prieteni dintre cei 3, pe care îi aveam, de! dacă mă mănâncă tastatura...! Am dat din mâini, din picioare, din urechi, din... toate, dar nu am atras atenția maselor largi populare, atrase mai degrabă de un rânjet scurt. Am vrut să renunț – nu-i niciun ghișeft să scrii doar pentru domnia ta și câțiva care te iubesc, în timp ce puhoiul de cârcotași își face de lucru prin alte zone, mai facile. Am implorat să fiu tras de moț, să fiu pus la stâlpul infamiei, să se arunce cu ouă stricate în mine, conform principiului că dacă nu te bagă nimeni în zamă, măcar de rău, să te ție! Nica reacția! mortus aricius în cotețus est! M-am lăsat păgubaș, hai să scriem pentru puțini și buni, nu pentru mulți și proști! (Sper să nu se supere cei mulți și proști!)
            Și atunci a intervenit FACEBOOK-ul, care mi-a tăiat macaroana și mi-a împletit-o în opt – dacă tot nu cumpăr reclamă...! Cinstit vorbind, nu reclama lor mă făcea simpatic, ci posibilitatea mulțimii de vizualizări, reduse dramatic din cauza secetei. Și cum nu am obiceiul să mă milogesc să fiu distribuit...! merge și așa - mai micuț, că-i mai drăguț!
            Spre ciuda celor care-și închipuie contrariul, nu am “ furat” nicio postare de nicăieri, nu am plagiat pe nimeni (deși mă întreb dacă n-am executat”- o neintenționat sau dacă nu m-au „folosit” alții pe mine!) și caut să nu mă repet, ceea ce este foarte greu. Atât de greu, că nu-mi mai vine cheful de scris – e nasol să te faci de băcănie!
           Să nu vă fie cu mirare dacă am să postez când mi-o veni pe chelie! Nu știu câți ați observat, dar am încercat să vă atrag prin stiluri diferite, teme diferite și țepușe otrăvite și am avut neplăcuta senzație că sunt prins întrun carusel căruia i-au zburat niște șuroabe, de nu mai știe de el! Simt că mă plafonez, dar demonul defulării mă înțeapă în fund cu melesteul, deci nu cred că am să renunț cu totul, doar nu voi mai scrie pentru cineva, ci doar pentru ceva! Pentru că în lumea asta de azi, trebuie să mai fie și câte-un băgăreț! Și cu cât sunt mai mulți băgăreți, nu! nu se va schimba lumea! dar măcar prostia și tupeul vor pune botul în pământ!
            Auu! rivederci! 
           Doare!

Niciun comentariu: