luni, 2 decembrie 2019

SCURT MESAJ PENTRU ULTIMII IUBITORI DE ARICI

    În lumea asta nebună de legat, Ariciul s-a retras și-i  tare supărat: nu-i îndeajuns, că viața-i rea și răpănoasă, mai trebuie să fie tembelă și ciudoasă! Zburătăcită! Mânjită cu dohot! Și criticată, nene, de orișice nărod! Se pare că, subit, am devenit deștepți! Cu toții! Mai dăm și cu părerea - pe unde fată calul și ce-are-n gând muierea! Iar dacă e vreunul, ce nu îl duce capul, apare-un constipat, ce îi gătește hapul! Mintoși și revoltați,  cerșim politichia, care-a băgat în tufe, și stima, și mândria! Te-aștepți să dai de omul, de secol XXI! dar care e certat cu apa și săpunul! Mai iese câte unul, din lan de păpușoi, că iar făcuta treabă și mare mușuroi! Un animal bătut, ne rupe suflețelul, uitând că sunt și oameni, trăind precum cățelul! Că sunt copii ce urlă, că s-a lipit burtica, de șiră, că n-au mâncat nimica! Și geme egoismul, cu spume pe la bot, că nu prea mai contează, cin' l-a mâncat pe tot! Ariciului îi e ciudă - s-a terminat un tur! Deja, e nebunie! pe toți îi doare-n ... țeastă- Nu-i treaba nimănui, dar e și treaba noastră!  Dar ceea ce-l revoltă și-l face înțepat, e cum va fi plătit jupânul ce-a postat! Unealta mișelească! Mânuța ticăloasă, care ne umilește, ne vinde, nu ne lasă! Care trăiește-n ură și vinde năsulii, ce face pe deștepți, să pară mici copii! Cu sila, nu îmi doresc prieteni! Dușmani, mai pot să duc! Dar nu mă mai prostiți, ca să devin năuc! Lăsați-mă așa, că dați orzul, la gâște! și s-ar putea-ntro zi, să vină, să vă muște!



   PS Sunt supărat că va trebui să părăsesc un grup, unde mă simțeam chiar bine! Dar dacă e doar masca unui oficios de partid, care se folosește de naivitatea celorlalți, cu stimă și respect, vă comunic că mi se rupe dacă se supără cineva!

Niciun comentariu: