joi, 30 ianuarie 2020

PROSTUL NU E PROST DESTUL, DACĂ NU E ŞI FUDUL!

-Ce mașină ți-ai ‘tras’, man! Cât ai dat pe ea?
-11.000! Și-am luat-o bine! Era a unuia, de paralizase, și stătea întro curte, o mâncau rugina! Nu dădeai 2 chifle, pe ea! Mie mi-a sărit în iris, și-am avut dreptate – după ce-am ‚clătit-o’, a ieșit frumusețea asta! Hai să te fac o tură!
-Ce tragi așa, de ea? Bine că mi-am pus centura, dar mă ustură-n nări, de la mirosul de cauciuc ars!
-Și-așa trebuie să schimb cauceoacele, iese sârma din ele! Nu te uita așa, era un gard! Vechi! Dacă tot nu-l repara nimeni...! Asta-mi place, când sar pietricelele din caldarâm, pe drum de țară! Are zgomotul ăla, specific, de tablă pocnită cu ciocanul! Adrenalină, bro! Vezi ce s-a speriat baba aia? nici n-am șters-o, și-a făcut pe ea! Pe aia o caută Moartea, pe-acasă, și ea iese la șosea! Ți-a plăcut cum am ocolit, la mustață de cotoi? Stâlpul era prea dinafară, aproape că nu l-am văzut! Dar am ochi, ochiul format! Vezi javra aia de câine? Ce zici, îl iau? N-are la ureche nimic și fac un bine – un câine, mai puțin!
- Mai gândește-te! E, totuși, un suflet, și el! De ce să-l lovești? Sau să-l omori? N-auzi ce-ți zic în ureche – ce-ai cu animalul? Na! nu te-ai lăsat și l-ai lovit! Ce sadic ești!  Mmm! l-ai aruncat 10 metri, nu l-ai omorât, se târăie și dispare în bocheți! N-are mult de trăit! Ce ți-a făcut bietul câine? Tu n-ai inimă?
- Dă-l dracului de javră, că-i plin de ei! Era prea tentant, ca să mă abțin și să nu-l strivesc! Hai să coborâm, să vedem ce-a pățit mașina! Aoleu! mi-a făcut țăndări masca și farul drepta! Curge și radiatorul, a intrat bara în el! Fir-ar mama lui, de câine jegos! Știi cât mă costă câinele ăsta? Vreo 8.000 de lei, pe puțin! Ah! mă duc să-l caut și să-i crăp capul! Tocmai azi și-a găsit să iasă-n calea noastră?

Niciun comentariu: