luni, 17 februarie 2020

GÂNDURI MARI LA OAMENI MICI


  Bunica se trezește interpelată pe WHATS APP, de  către nepotul de aproape  5 ani, care pare foarte bulversat și neliniștit:

-Bunica, am o problemă mare și nu știu cum să procedez! Am o dilemă!

Bunica rămâne perplexă – de unde știe ăsta mic, de dilemă? O fi știind și ce înseamnă?
- Ce anume te frământă?
- Am trei fetițe la grădi, care mă iubesc, și nu știu cu care să mă-nsor!
Bunicii i se face rău – treabă serioasă, ce mai!
- Adică?
- Sunt două fete care mă pupă toată ziua! Dar nu-mi place că mă pupă tot timpul!
- Și?
- Și mai e Ioana cea Mică! Ea nu mă pupă toată ziua! Pe care s-o iau de nevastă?
- Păi, trebuie să alegi pe cine îți place cel mai mult!
- Atunci o aleg pe Ioana cea Mică! (Țipă la maică-sa, aflată în bucătărie). -Mami, am găsit cu cine mă însor! M-a ajutat bunica. Gata! o aleg  pe Ioana cea Mică. (Rămâne cu degetul în falcă) -Bunica,  da’ cu celelalte două ce fac?
Tocmai intră tatăl, care a prins ceva din discuție :
- Dar de ce vrei să te însori așa de mic?
- Pentru că eu cresc prea repede și nu am timp !

Niciun comentariu: