miercuri, 1 noiembrie 2017

MARELE BOU ŞI DITAMAI BELEAUA!

      N-am aflat, încă, cine a fost oligofrenul care a spus că, întro căsnicie, sau întro relaţie, ca să meargă, trebuie să fie un bou şi-o belea! Am meditat profund asupra subiectului şi, bineînţeles! nu am găsit nimic concludent, lucru care m-a determinat să renunţ la meseria de detectiv particoler, n-am curea la izmene pentru aşa năzbâtie!
            Totuşi, ca la orice căruţă, îmi vin în minte mulţime de întrebări, de unde şi expresia – fiecare cu păsărica lui, numai eu, cu stolul! Apropos de păsărică, care bou se cuplează cu o păsărică, să iasă viţei din ou? Tot în gama asta vine şi conceptul băbesc şi prostesc, conform căruia bărbaţii sunt, de regulă, porci şi măgari, iar femeile, după aceeşi regulă, ajung găini şi curci, de-şi bat joc porcii şi măgarii de bietele fiinţe! Cum vine treaba asta nu ştiu, numai ideea împerecherii celor câteva categorii, şi, zău! că nu iese nimic! Asta ne-o poate spune doar copii lor, care dau cu zarul, să vadă cu cine seamănă, din unghiuri diferite. Brrr! Prefer clonarea, unei astfel de asocieri, nu mai vorbesc de procreere!
            Din instinct matern, eu, ca tată, m-am apucat de vândut linguri de cositor, pe post de linguri de argint, bieţilor  mei copii! Şi cum erupţia necutanată a cerebelului meu, n-a găsit ceva mai de trend, m-a apucat creaţia şi le-am explicat  că, atunci când vor fi părinţi, să aibă grijă ce vorbe cu urechi mari le vor ieşi din partea vorbitoare! Par exemplu - să nu-şi facă cu ou, oţet şi maioneză pro-genitorii, pe motiv că seamănă leit cu partea adversă! Cum să-i spui unui copil că e prost/ văcar/ animal (etc) ca taică-său/ mamă-sa, dacă nu ai convingerea fermă că nu te moşteneşte, cu tot cu unghii şi circumvoluţiuni? Mai poţi da vina pe celălalt, când plodul îţi seamănă leit? Când se face mare, nu te taie la cotoaie, că l-ai învăţat prostii?
            Astfel de epitete mobilizatoare n-ar trebui să fie întrebuinţate, mai ales că TU ţi-ai ales jumătatea şi, de! cine se aseamănă, se adună! Cum rămâne cu orbul găinilor?
            Surprinzător, dar dacă nu sunt de acord cu boul şi belea, la pachet, pisicologul din mine a descoperit că cele mai durabile căsnicii sunt cele bazate pe antagonisme - unul e cu hăisul, altul, e cu ceaua! Nu numai eu am constatat asta, se pare că şi statisticile, ce! ele sunt mai proaste? Pesemne că, din laturi complementare, ies copii fericiţi, care nu ştiu cum creuzetul lui Zeus! s-au cuplat bo..., pardon! tata cu mama! De fapt, tocmai asta e esenţa la care s-a gândit Doamne - Doamne, dacă uită unul, banii, acasă, celălalt l-a scotocit prin buzunare şi are bani la el/ ea! Dacă unul vrea la munte, celălalt, la mare, sigur ajung, cu familia, la mânăstiri! Daţi cu ochiometrul în jur şi o să vă convingeţi că aşa este, contrariile duc până la - şi când moartea ne va despărţi, eu mă recăsătoresc!
            Tot statisticile grohăie că femeiile, deşi se plâng că sunt sexul slab ( asta se poate aplica, după o anumită vârstă, şi la bărbaţi!), ele trăiesc mai mult decât partenerul, de unde altă tâmpenie încreţită, de babă bolnavă de herpes cerebral - muierea asta a îngropat 4 bărbaţi! Şi eu, care credeam că e treaba groparilor! Ghinionul lor şi multiplu ghinion pentru ele, care trebuie s-o ia de la capăt cu alt candidat la şefia cimitirului! Şi nu cred că vine prea uşor să miroşi alte picioare nespălate, după ce, timp de 30 de ani, te-ai obişnuit cu acelaşi parfum specific! Şi dacă moare dama, apoi multiple dame, cum de se ajunge la Săracu’! tare n-a avut noroc cu niciuna?
             Am o bănuială că înţelepciunea rămasă din moşi - strămoşi e de origine feminină, fiind super - subiectivă în materie de bărbaţi! Deşi oralul nu este specific numai femeilor, ferească-te sfântul! de bârfa bărbaţilor, damele sunt mici copii jucăuşi!
             Reîntorcându-mă la tema iniţială, aia cu încornoratul şi nevestica lui, nu mă pot abţine să nu ţin partea sexului din care, încă, mai fac parte!( Nu vă bucuraţi, n-am nici un gând!) Pentru că cineva din mine (vă este cunoscut personajul din seria cu aceeaşi nume!) are curajul, spre deosebire de mine, să spună că femeia poate obţine orice doreşte, chit că porcul şi măgarul sus-numit dă din coadă că NU! NU se poate opune, asta e sigur!
            Parcă am mai povestit de tipa care era mama bătăilor şi ciuca lor, mai tot timpul avea urmele (vinete) ale dragostei soţului iubitor! După ce a fugit de-acasă vreun an, prin străinătăţuri, tot la cafteală s-a întors, demonstrând că dragostea cere sacrificii (de exemplu, cum ar fi un ochi în minus!)
            Şi aici ne găsim pe alt tărâm alunecos – o mardeală dată de bărbat, urmată de o noapte de desfătări (cu comprese reci!), este obiceiul pâmântului -  Bărbatul trebuie să fie bărbat în casă! De aia tona de coarne a ajuns la preţul unui kil de pătrunjel, că bărbatul e bărbat, chiar când e încornorat! După care vine aia cu – bărbatul e bărbat, mai calcă  şi pe alături, aşa-s barbaţii! Să vezi acum miorlăială, când bărbatul – bărbătos vine acasă, furios, dup-o clipă de amor, în al amantei dormitor, şi nu-i place fasolica, gătită de nevestica, care l-a lăsat golan, să umble ca un motan! Atunci să vezi bălăcăreală, ca la uşa cortului, porcul şi măgarul n-a mai prestat servicii conjugale, de când ...muma l-a făcut pe cel de-al cincilea bebeu al cuplului des-lânat  ! După care a sistat concursul şi a închis robinetul!
            Lucrurile stau aşa de mii de ani şi, cu toate că ne fasolim că suntem foarte civilizaţi, nu prea s-au făcut progrese în domeniu! Poate pentru că, mai presus decât liniştea sufletească, stă şantajul, care e mult mai costisitor! Şi vine una şi spune - fiecare să-şi ducă crucea!
 Să fie crucea aia din aur, de-i aşa de grea?!?
( Să fiu al... mamei, dacă nu voi reveni!...!)

            

Niciun comentariu: