marți, 20 august 2019

VIOL SENTIMENTAL


(NEW!)
-Te vreau așa cum ești, nu te mai fandosi,
Nimic, pe lumea asta, nu-ți poate folosi!
Te tot pândesc de-un an! Te vreau și te doresc!
Am pus laba pe tine, și-acum, te folosesc!
Din tufele lățoase, de unde locuiești,
Eu mă uitam la tine! Tu, chix, mă tot chiorăști!
M-am tot jurat pe măta, că maică-mea s-a dus,
Să te răpesc, omidă! Să stai cu fundu-n sus!
Să te lucrez ca lumea, că n-ai avut stăpâni
Care să te uziteze, să te fărâme-n pumni!
Cât mai credeai că-mi scapi? Acum, s-a cam sfârșit-
Ce lesne, și ușor, te-am "dus" și te-am răpit!
Stăteam așa, pe-o rână, ca mâțul voiajor,
Când mă uitam la tine, zău! îmi venea să mor!
Care pupăzicioacă, ce mintea i-a fătat,
Te-avea, de mult, în minte și iată, te-a creat,
Să mă înnebunești pe mine? Acum, s-a terminat!
Am să pătrund în tine! Nu voi scăpa nimic!
Hormonii mei stau - smirnă! călare pe buric!
Te voi lucra, nenică, ca-n filmele de groază,
Să văd - care se urlă și care lăcrimează!

Biata Ioana, e și acum în șoc! Flambează!
E plânsă, rău! săraca! Și n-o mai violează!
Ăla-a pălit-o ceafă și ea căzu în noapte!
Apoi, nimic! doar beznă! Și se trezi pe spate!
Cărată prin pădure, cu cap de curcă beată,
E, iată! în pădure! fiind bine legată!
N-a plâns și nu s-a smiocăit, că nu e prima dată,
Când poposește-n iarbă! Și nu e rușinată!
Abia când înțelese de ce-i în stare insul,
O apucă miorlaul, și-abia atuncea, plânsul:
El adora yphone-ul! Iar ea, e banca lui de date!
Nu tu, viol! Nu rană! Nimic, nimic, măi frate!
Și-n timp ca maimuțoiul tot butona la tastă,
Ea sta ca vaca-n șură și arata a ...proastă!
Ăla vedea doar netul! Nu-i trebuia femei!
Era tot transpirat! Ea, vai de fundul ei!

Concluzie:
Ciudat! toate, odată, aveau, pe bune! rol -
Cu mâna-n telefon, nu merge un viol!
Acum se-adoră like-ul! Se pare că-i de basm!
Dai click și te pălește, din beznă, un orgasm!
Mai trist, că bebelușii nu mai zăresc în mame
Decât o biată țâță! Și niste pictograme! 

Niciun comentariu: