vineri, 2 august 2019

ORIGINAL GIFT

 -Sofică, cu ce ne ducem în mână, la ziua lui Teo? Că eu am epuizat posibilitățile, nu-mi vin în minte decât mici și cărnați! Anul ăsta a fost grozăvenie – n-a trecut o săptămână și gata! nuntă- cumetrie-logodnă! Bașca majoratul fetei! Până și divorțurile, am ajuns să le serbăm! Tot cu dar, dar de despărțenie! Cu muzici și veselie, până-ajungi pe năsălie! Să vezi dacă nu ajungem să mergem și la înmormântare, tot cu daruri! Partea proastă e că, la cam toate chestiile astea, au cam fost aceeași oameni, așa că se știe ce cadouri am făcut, fiecare, de  fiecare dată. Și, cum cer vremurile, nu putem să ne repetăm, că ne facem dușmani! Iar cine are dușmani, n-are cadouri și nici pe cine invita, când dorește companie! Te-am mai întrebat o dată, dar ori nu m-ai auzit, ori nu m-ai băgat în zeamă, tot întrebător, am rămas! Hai! fă un efort, scoate capul din telefon și dă-te-n părerea ta, că eu sunt blocat.
-Să ne uităm pe net, că e plin de oferte!
-Am fost și-n magazine, m-am uitat și pe net! Haine, nu! are toată lumea știfturi! Vaze, cutii, brichete, jocuri, toate-s fumate! Cărți - trebuie să fii nebun, se interpretează că ar mai trebui să mai citească, că n-are carte!
- Atunci, ceva original!
-Da! da ce? Un compresor de umflat caucioace, m-am săturat să vină și să-l ia pe-al nostru! Și-acum e la ei, de ultima dată! Dar dacă se gândesc la trăsnăi și cred că le sugerăm, să mai facă un copil? Că sunt tineri și parcă își doresc o belea nouă!...O motocoasă! Cam scumpă, dar și ei ne-au făcut cadou o drujbă, deși n-avem ce tăia cu ea! Și dacă zic, că-i facem trântori, mmh? O piscină gonflabilă!
- Mai bine o femeie gonflabilă, n-ai văzut ce-a slăbit Cristina, zici că-i băț cu mânere!
-De asta, mai bine îmi cumperi mie, de ziua mea! Iar eu îți iau un vibrator nou! Ei, na! fiecare cu ce-l doare! Uite-aici - uscător de păr wireless!... Păcat că Teo e chel! Nai, la jumătate de preț!...Să zică că l-am pus să ne sufle-n fund! Ptiu! grea hotărâre! Dar uite ce m-am gândit...!

După ce sunară la ușa lui Teo, se auziră mici tropăituri și gazda deschise, nu fără a scăpa un scâncet, când îi văzu:
-Uite, vere, noi ne-am gândit să ieșim din cotidian și să fim originali: dacă tot vroiați să mâncați ecologic, ne-am orientat pentru cadoul ăsta, la care cred că nu s-a gândit nimeni!
Și-i înmână bârnețul cu care era legată capra de munte, care se me-he-he, de bucurie, acompaniată, din casă, de răgetul unui pui de leu, alt cadou original!

Niciun comentariu: