miercuri, 20 septembrie 2017

Atenţie - COPII!

-Mămico, Soarele are mămică şi tătic?
-Cred că da, cineva trebuie să-l fi făcut şi pe el!
-Şi ei unde sunt, l-au lăsat la Protecţia Copilului, să-l crească Statul?
-Cred că da, o fi orfan!
-Şi mămicii lui nenea Soare îi plac nucile lui tata lui Soare?
- Cum adică, îi plac nucile?
-Păi, cum îi spui tu lui tăticu’, noaptea târziu, când voi credeţi că eu dorm- tare îmi plac nucile tale!
-Şi tu nu dormi?
-Nu prea, că scârţâie prea tare patul! Ştii, mămico, vreau şi eu o maşină, una decalotabilă!
-Decapotabilă! Pronunţă corect!
-Eu vreau maşină, nu să vorbesc corect! Aşa aud, aşa spun , aşa ştiu! Şi multe mai vreţi de la un copil de 4 ani - jumate!
-Şi de ce vrei tu maşină, că eşti prea mic?
-Să-mi bag picioarele-n ea, cum zice tata, când jegoasa nu merge!
-O să-ţi iau una de jucărie!
-Eu vreau una de jucărie, cu volan pe stânga, motor de 1-4, pe benzină, cu piele pe interior, să pot să frec  rozeta la fufe proaste!
-Unde ai auzit tu cuvintele astea?
-Vorbea ieri la telefon directorul de la cămin, n-am înţeles mare lucru, dar mi-a plăcut cum sună! Nici nu ştia că eu sunt sub scaun, vânam un gândac cu urechi mari! Mami, ce înseamnă  proastă şi ...? Nu pot să spun, că-i prostie şi mă cerţi, dar începe cu fu!
-Fudulă!
-Tu ai spus prostia, tu să te cerţi singură!
-Fudulă înseamnă încrezută!
-Aşa ştiam şi eu, da’ femeia de servici m-a tras de urechi, cică am reprodus-o! Mormăia aşa, când a trecut mama lui Jeni! Uite, şi-acum am o vânătaie pe buca dreaptă! Şi încrezută, ce înseamnă?
-Spuneai că te-a tras de urechi!
-Parcă eu  mai ştiu de ce m-a mai tras! Că-i iute de mână şi de gură!
-Altă întrebare!
-De ce pisica, fată şi fata, naşte? Nu suna mai bine - pisica, fată şi fata, pisiceşte?
-Cred că poţi spune şi aşa!
-Şi de ce buni face clăbuci la gură, când doarme, să fie de la săpunul pe care i-l pun în ceai? Atunci trebuiau să fie clăbuci roz!
-Tu îi faci asta mamei mele? Cred că-i prea mult, o să te pedepsesc pentru asta!
-Una-două, tu crezi câte ceva! Cred, o dată! Cred, de două ori! Cred, de…! Nu poţi spune ceva  consistent? Nu ca tata, tot timpul îşi bagă ceva şi zău că n-am aflat unde! Pe el de ce nu-l pedepseşti? Ţi-e frică că te pune cu fundul în sus şi - ţi arde vreo două? Cum face cu mine, când e supărat pe şeful său? Parcă aşa îi spuneai lui tanti Lăcră, una- două, cu fundu-n sus?
-Şi tu unde erai, de nu te-am văzut?
-Eram în braţele tale, nici n-ai observat că am smuls firele de la veioză! Erai aşa de atentă  la varicele lui tanti, nici nu ai văzut când am pus puţină ojă în cafea! Bine că era la culoare! Uite că vine tata şi iar îşi dă cu mucii-n fasole!
-Adică?
-Aşa a zis, că dacă toată lumea îşi dă cu mucii-n fasole, el  de ce n-ar face-o? Ba şi de tine a spus asta, lui bunelu, când s-au îmbătat ca doi porci! Cică găteşti, câteodată, să nu dai doi muci pe mâncarea ta! Aia de fasole, mai ales!
-Dragul  meu, huţupanul ăsta mic, al nostru, scoate de-un ceas numai perle din gură !
-Sunt de scoică sau perle de cultură, mămico?
-Lasă, femeie, copchilu’, să facă cum vrea el, că doar e democraţie! Vrei să fie prost, ca mine şi ca tine, care n-am avut curaj să le spunem părinţilor ce gândim? Lasă, că s-o corecta el, când o fi mare! Ia spune! Ce-ai pe sub fusta asta, pot să ghicesc?  

Niciun comentariu: