vineri, 22 septembrie 2017

MAGIE SAU SCAMATORIE? CE PROSTIE!

Din jobenul cu buline,
A scos iarăşi scamatorul
Două robe, de-alea  fine,
Şi-n final, judecătorul!

Cu figura de paiaţă,
Mişcă mâna spre înalturi!
Apoi râde prin mustaţă,
Scociorînd după rahaturi!

De o oră şi jumate,
Face lumea să hlizească.
Scoate cartea de bucate
Şi - i învaţă să citească!

Toţi se- nghesuie în faţă,
Dar nu îndrăznesc să fugă!
Scamatorul e paiaţă,
Şi-i puţin cam într-o dungă!

Un spectacol cam subţire
Se dezvoltă azi în sală!
Spectatorii-şi ies din fire!
Iar  prestaţia-i  banală!

Din a sa poli-tichie,
Scoate iute iepuroiul,
Care a murit odată
Împuşcat cu măturoiul!

Ies banane şi curmale,
Scoate şi-un  tractor la urmă!
Şi-n final, iese agale,
Să se-ntoarcă, iar, la turmă!

De n-aţi dat cu presupusul
Unde-aţi mai văzut voi scena,
O să vă prezint răspunsul-
Parlamentul e arena!

La tribună, stau tribunii
Şi fac des scamatorii!
O mai fac şi pe nebunii,
Zici că fac copilării!

Ei jonglează  în cuvinte
Şi din pălărie scot,
Căte un cartof fierbinte,
Să îl înghiţim pe tot!

Se perindă de faţadă,
Ca să credem că-s hazlii!
Mai aruncă câte-o nadă,
Şi ne cred pe toţi, copii!

Dacă-au fost săraci odată,
Am rămas săraci doar noi!
Ei s-au îngrăşat pe dată
Şi ne-mproaşcă cu noroi !

Şi să vezi scamatorie-
Au uitat de ce-s plătiţi!
Legile sunt jucărie
Pentru mitocani tâmpiţi!

Tot văzând aşa glumiţe
M-am înscris, din nou, la şcoală!
Vrea să fac şi eu magie!
Că ei fac, mai mult, la ...oală!

Vreau şi eu să scot din mine
Diavolul cu părul creţ!
Că tot de la ei am spus-o-
Cred că sunt, ca ei, glumeţ!

Pot şi eu să scot din tufă
Ciocolată argintie!
Şi mă mulţumesc  cu  daruri!
Ce nu am? N-am pălărie!

Ce n-aş da să o pot scoate,
S-o buşesc în faţa lor!
Dar nu-s scamator, ca dânşii!
Şi rămân simplu actor!

Să lăsăm scamatoria!
N-o să facem nici un drac,
De nu facem nebunia
Să îi aruncăm în lac!

Să vedem dacă-o să iasă
Folosind magie neagră!
De n-or reuşi!  Ferice
O să fie o ţară-ntreagă!

Poate aşa ar înţelege
Că nu mai dorim vrăjeală!
Vrem să jubilăm prin lege!
Nu prin plezirism de sală!

N-am ajuns datori la dânşii!
Ei ne sunt, pe veci, datori!
Folosind scamatoria,
Ne mai cred stupizi şi chiori!

Să nu vină vreo urgie,
C-or să afle cu stupoare,
Că, la treabă de magie,
Nici în budă n-au scăpare!




Niciun comentariu: