duminică, 1 octombrie 2017

ROMÂNUL - VEDERE DIN SPAŢIU!

         Dacă nici extratereştrii nu vor să vină în vizită în România, barem să vedem ce zice unul străin de ...civilizaţia românească:

-Pasarica, mută-ţi cubul şi te du!
La stapân  ce te lucreze, numa tu!
Bogatani săriţi, de peste noce,
Vor fure  iar la tine, portavoce!
Eu venit strain în asta ţara
Şi găsit la voi mancat papara!
Eu, fugit măgar de dictatură!
Şi găsit la voi fugit friptură!
Nu ca voi, eu cam iubit ist ţară,
Ce primi la mine cu fanfară!
Ca la voi, văzut magare multe
Nu pot spune, cine vă... asculte!
Ce trăit în ultima 5 anu,
Pot a scrie monument romanu!
Când iscat afacere cu pix,
A venit schimbare! Oh! Ce chix!
Ca la România, nici la turca
Işte legi aparu cam cu furca!
Regula noi, ca câinii maidanezi!
Văzut aşa, la felu, ca la sudanezi!
Dac-ar fi Noe, arca să umpluie,
Cam tuta specii ar gasi să suie!
Nu e la moda doară la române
Să dai popor mâncat adânc păşune!
Dar doar-aici găsit bulibăşeală,
Ca nu mai ştie cine, pe cine te înşeală!
De origina română, fu  bunica de la mine
Mi-a cam bătutu-n capu, ca ice e mai bine!
Bine muri bunica, că ea tot nu credea
Pe unde - nţărcă mutu, o ţara ajungea!
Al meu nevastă, română este şi ele!
Şi cei 6 copii, vă seamănă - belele!
Mă Paşte gându să mă mut prolific,
Pe insulă  pustie, pitită în Pacific!
Dar ne e teamă că ne-or găsi vreunu,
Să copie la felu, ce face la românu!
Ma roade o uimire, unde o mai fi ei oare
Români, să te întâmpine, cu pâine şi cu sare?

Niciun comentariu: