vineri, 1 martie 2019

TE VREAU, DREPT MĂRȚIȘOR...!

Te vreau, drept mărțișor, la pieptul meu păros,
Să te cuprind în brațe, oh! cip de abanos!
Mă mulțumesc cu tine, un chip familiar,
Deși te am în minte, sub formă de coșmar!
Te vreau, să vii cu mine, ca orice trandafir,
Fără prezența ta, nici vorbă, în tihnă, să respir!
Nu-mi trebuie vrăjeală! Nici simplă temenea!
Te rog, să vii la mine, să stai în poala mea!
Te mângâi, cu privirea, și ochi-mi strălucesc-
Te-aștept să vii la mine! Oh! cip dumnezeiesc!
Că tu ești primenirea! Și pajiștea, din vis!
Au și murit ciudații, de tine, când au scris!
Cu mii de ani în urmă, nici nu visam la tine!
Acum, ești la-ndemînă! Șacosele, sunt pline!
Nu mai concepem lumea, fără prezența ta!
Fără îndatorare? Nici gând, că am putea!
Nevastă-mea se uită, zâmbește fericită -
Ah! cât de mult te-adoră! Că ești ca o ispită!
Copii, dau în lacrimi, la gând, că-i părăsești!
Am vrea, prin toată lumea, pe noi, să ne-nsoțești!
Vezi? Toată lumea simplă te-ndeamnă, să ne juri
Că ești mereu al nostru, CARD DE CUMPĂRĂTURI!

Niciun comentariu: