luni, 18 martie 2019

DICTATURA DEMOCRAȚIEI?


    Amestecarea unor termeni poate deveni, uneori, pur - penibilă! Și nu face bine la neuronii maltratați de hingherii limbii române. Peste toate astea, se așterne patima opiniilor așa - zis politice, fiecare dintre noi deținând una, sau mai multe, după cum vrem fiecare.
            La postarea FRECȚII LA PICIOR DE LEMN, CU PAUZE DE RESPIRO (01.02.2019), cineva, sub numele său anonim comenta Interesantă obsesia unora care spun ca Băsescu e vinovat pentru răul acestei țări...Să nu uităm de la cine a început jefuirea țării și a noastră (Năstase, Iliescu, etc.)! PSD-ul este călăul României!”! 
      N-am vrut, atunci, să intru în polemică (la asta se ajungea!) cu persoana respectivă, dar nu mă pot stăpâni să nu comentez și eu, la comentariul ăsta! Vedeți! mie îmi merge mintea mai greu, n-am reflexe rapide, ca alții!
         Bănuiesc că persoana necunoscută  a fost nemulțumită de faptul că mă iau, mereu, de "prietenul" Băsescu, după cum am și declarat răspicat, că nu-l pot uita pentru că e unul dintre cei mai mari „artizani” ai nenorocirii de azi, nu pentru că a făcut el, totul, ci pentru că a demonstrat că orice nenorocire este posibilă și de neevitat, noi fiind prea mici și prea proști, s-o împiedicăm. Adevărat! nu el s-a jucat cu olița, au fost și alții înaintea lui, care și-au târât-o prin țărână, numai că, de la Domnia lui, încoace, nesimțirea  a luat (și ia!) proporții. Fără pauze sau scrupule!
           Fac o precizare -  eu nu mă ascund după anonimat și nu sunt partizanul nimănui! Nu-mi sunt dragi nici unii, nici alții, începând de la popoarele migratoare, turci, tătari, leși, cazaci, fanarioți, ruși, americani sau alte neamuri. Cum nu-mi sunt dragi toți cei care au blefturit poporul român! Dacă persoana care m-a tras de urechi, m-ar fi urmărit, ar fi trebuit să știe că nu-mi sunt dragi politicienii, mai ales când sunt de carton, cu mustăți de frișcă, pe la bot. Se pot uita erorile, pe care le-au făcut personalitățile românești, de-alungul istoriei, dar nu mă aliniez la cele care au păstrat poporul ăsta în stadiul de masă de manevră! Și da! sunt un nenorocit de naționalist, bun de pus la zid și de împușcat în... ce vreți! pentru că-mi iubesc țara!
          Lăsați, măi oameni buni, gargara de partid, că de-aia am ajuns mișto-ul tuturor! Și da! toate partidele care s-au frăsuit în ultimii 30 de ani, inclusiv PCR-ul, n-au știut să apere românul! Pentru că trebuia, mai întâi, să-l apere pe român, de român, nu de străin! Pentru că românul nu știe să se apere, el știe doar să critice și să dea vina pe alții!
     Sunt furios pe mine – EU ce-am făcut, să îndrept lucrurile? Și-acum privesc la TOȚI CĂLĂII care ne rup sufletele, și tac! Dacă vorbesc, se găsește cineva anonim, să arate a cui e dreptatea! Având în vedere situația mea, ar fi mult mai indicat să tac, să nu dorm în parc, cu lanterna la cap. Iar dacă comentez, se găsesc destui mofturoși, să-mi ia pielea, la întors!
            Întrebarea –întrebătoare e – CE FACEM? Am ajuns să simțim, cum cred că se simțeau ăia de la Bobâlna – leșinați, de înflăcărați! Nu mai crede nimeni, că ne vom reveni! Atât timp cât niște maimuțoi ne țin lecții de educație patriotică, n-avem ce face! Pentru că nu știu cum se face, dar și-o intenție bună, are o măgărie, dedesubt, iar prezentarea ei o face un porc cu pene! Nu trece o zi, să nu asistăm la o măgărie, din astea, iar cei care profită, nu suntem noi! Ba chiar am ajuns nici să mai percepem care aia bună, de o nenorocire!
        Vorbim, cam mult, de democrație! Care democrație? Putem vorbi, mai bine, despre dictatura prostiei, imbecilității, nesimțirii, orgoliului! Asta nu schimbă, cu nimic, lucrurile! Doar bătându-le între noi, nu vom schimba ceva! 
           Dragă domnule Anonim! nu-mi fac iluzii că vom pupa marea democrație, dar îmi doresc să mă țin, cu dinții, de muștiucul libertății de exprimare! Nici pe mine nu mă gâdilă viitorul idilic, dar dau din labe, mai mult, și mai puțin, din freză, când e vorba de dreptate și adevăr!             

Niciun comentariu: