luni, 23 septembrie 2019

COTUL BULELOR CU MÂNERE! AZI SUNT RĂU!(2)


 Chit că nu vă place, am să continui cu CODUL BUNELOR MANIERE, în manieră proprie – poate mai învăț, și eu, ceva util:

3.CODUL BUNELOR MANIERE: „Nu ne vom întrerupe niciodată interlocutorul, în cadrul unei discuții.”

Haida - de! acum ne-am găsit, când e în trend să nu lași pe nimeni să-l mănânce pe-al lui? Exemplul clasic: te uiți la un talkshow, unde modelatorul! pardon! moderatorul, vorbește mai mult și mai tare decât invitații, de uită ăia ce-au vrut să spună și pe cin’ să muște! Ce pretenții să mai ai la un mucea-mic, care te trage de izmene, să-l bagi în seamă, când mămica și tăticul lui își halesc cuvintele, direct de la sursa numită bot! Tocmai ce-am observat că a devenit sport național ca cel copilaș al tău, indiferent dacă are sau nu, tuleie, să contreze pe cei mai încrețiți, cu prefața –“Am auzit că...!”+ citat de pe net! Și ce poate fi mai carotabil, decât să-i iei vorba din gură, la unul care chiar are ceva de comunicat!

4.CODUL BUNELOR MANIERE:  „Într-un restaurant sau bar, bărbatul va intra mereu primul.”

Of course, my horse! mai ales bărbații intră primii în cârciumi! Deși, în ultima vreme, am văzut mai multe muieri, cărora nu le pasă cine intră, și unde, primul! Pot înțelege, astfel, de ce era una beată, zilele trecute, rezemând un pomișor – aștepta un bărbat, să intre după el în bodegă! Atenție, însă, doamnelor! nu-l supărați înainte, pe bărbat, că vă scapă ușa-n freză, așa, dintro mică neatenție! Pot să înțeleg și de ce intră unele femei, înaintea masculului -  să arate cine ține hățurile și cine e cocoș, în casă! Până și vânătăile pot însemna  că nu trebuie să ai prohab, ca să intri prima! Iar, ca să fii bărbat, trebuie să intri, mai ales, prin restaurante sau baruri! Uite paradox - 30 % dintre postările de pe net, sunt cu cheflii, rangă sau în curs de muceală! Dar nu-s de la restaurant, că pe-acolo trebuie să intre bărbatul primul! De aia intru eu, rar, și singur, să mă asigur că nu calc în copite, Codul!

Niciun comentariu: