luni, 2 septembrie 2019

LIPSĂ DE DIPLOMAȚIE

-Când mă uit, dragule, cum sunt unele femei, mă minunez și mă întristez! De exemplu, Niky,... o știi pe Niky, crăcănata! Când o vezi, e cu alte haine! Ieri avea brațele pline cu cutii de pantofi! Mă auzi, ce-ți spun?
- Îhîm! vrei și tu, să ai brațele pline de cutii de pantofi!
- Nu, deșteptule! eu vorbeam de încrezuta de Niky! Care poveștește că, atunci când vrea ceva de la bărbatu-său, stă cu picioarele-n sus!
- Și tu, de ce nu stai cu picioarele-n sus? Ți-s grele, nu?
- Iar Mary, cocoșata aia cu bărbatul de 72 de ani, e plină de lănțișoare și inele! „Unul, pe zi!”, se laudă că ar fi lozinca casei lor!
-Apropos! trebuie să cumpăr un lanț nou, la câine! Vrei și tu, unul?
- Câte mi-ai promis înainte de nuntă - că mă duci la Paris și-n Tenerife! M-ai dus de câteva ori la mare, de două ori, la Lacul Sărat și-n rest, în excursie, la ai tăi!
- Care au vilă la Sinaia! Uiți și călătoriiile în peșteri, cum spuneai tu, că vrei să te simți undeva, ca acasă!
- Știi ceva? mie mi-ar trebui mai multe!
- Fă o listă! Nu uita să-ți treci numele, pe ea, și să nu mai folosești, drept hârtie, pe aia igienică - tu pierzi!
- Cred că mi-ar trebui, în primul rând, ... un bărbat nou!
- Am văzut unul, gonflabil, dar nu știu dacă rezistă la efort! Nu scria, în instrucțiuni, că poate suporta și balene mofturoase! Ideea n-ar fi rea, dar nu-i realizabilă - după 3 zile, te aduce acasă!
- Nu știu unde ți-e finețea, aia de atunci când te-am cunoscut!
- Eu nici acum nu sunt sigur că te cunosc! Iar chestiile de finețe, s-au dus cu delta planul, le-au mâncat gândacii de Colorado și le-am făcut de 7 ani!
- Ce dureros e - să fii nevoită, tu, zână romantică, să suporți mitocănia și indiferența unui urs!
 -OK, am înțeles mesajul – vrei rochie și pantofi noi, cercei cu pietricele și-o seară la restaurant! După care te întorci pe-o rână, și te apuci de sforăit!
- Vai! cât de lipsit de diplomație, ești! Le spui așa brutal, că mă sperii!
-Cred! De aia faci pe tine, că te sperii eu! Parcă ți-am mai spus – nu mă lua cu zăhărelul, că s-a topit de mult, săracul! Zi în față, nu te foi precum capra-n jurul verzei!
-Nesimțitule! Brută, ce ești! Și să știi că nu vreau decât pantofi și cercei! 

Niciun comentariu: