duminică, 20 august 2017

FRUMOASA MEA, CU PĂRUL CA CICOAREA!

 -De chipul tău, s-au minunat poeții!
Și l-au cântat, în taină, trubadurii!
Suberb era, în roua dimineții,
Când te trezeai și-ți sufleca-i, tu, nurii!

Cât adoram să dau mereu târcoale
Iubirii ce-nflorea așa cum scrie-n STAS!
Dar tu nu mă privea-i! Ochii matale
Un pic, o țâră, o clipă ! pe mine n-au rămas!

Mă perpeleam din doruri neștiute
Și încercam să-ți fur un zâmbet, doar!
De sticlă de eram, cu nările crescute
Și tot m-ai fi văzut, eram cât un măgar!!!

 Am tot roit în juru-ți! un timp deja pierdut!
Te prefăcea-i sau nu, nu știu și tare doare!
Sau îți era doar gândul la...-mprumut!
Nu m-ai zărit zăcându-ți la picioare?

De jos, atent, dacă privesc problema,
Văd lucrurile altfel, doar stau pe bătături!
Cu soare-n ochiometru, alta-i schema-
Iubirea e doar zarvă și multe murături!

Și din poziția de soi-lingând asfaltul!
Putu-i  vedea  ce n-am văzut de sus!
Păi, draga mea, să păcălești pe altul!
Cu păru-ți pe picioare, cât la un urs netuns!

Iar mă-nfior ca prostu’! e-o taină de alcov-
Căci te-am zărit o clipă - nud cu pete!
Și mă tot mir, de unde ai păr mov?
O fi de la sticloanța ce o sorbea-i cu sete?

Iubita  mea cu părul ca cicoarea!
Ce piept bogat posezi, cu-atâta păr pe el!
E un deliciu să-mi strecor mânuța
Pe umerii gingași, cu părul, tot la fel!

Ador să-ți simt gurița, ce-mi spune la ureche
Că nu există noapte așa de minunată!
Să-ți simt limbuța cu a mea, pereche!
Vai, Tu! iubire atât de crăcănată!

Mă uit la tine și grijile dispar,
Ești pol opus cu fosta mea soție!
Ea, mă privea mai mult prin buzunar,
Tu mă adori pentru a mea chelie!

Cum te-am pierdut, tu, angel grațios!
Mi-e dor de inimosul tău toiag,
 Sunt gol, întors și fără de folos!
Te-ai dus, iubire dulce! Suflet drag!



Așa gândea ILIE! și pana lui măiastră
Prinos aduce eternei și crudei lui iubiri!  
Arată ca o cârpă! Iubirea lui trăiască!
Că a  casat-o-n taină și zace-n amintiri!

Și totuși se consumă! Nu doarme mai deloc!
Se perpelește aprig! Ce doare! e un chin!
Ar vrea să uite ! durerea-i mai cu foc!
Suspină după unica iubire - CĂTĂLIN!!!


Niciun comentariu: