sâmbătă, 14 aprilie 2018

MĂ SIMT CA UN bip- bip!


Mă simt tratat, demult, ca un... BIP-BIP!
De aia, scuze! m-am și răsculat!
Când mi se-arată, zilnic, danteluța,
Mă minunez, de cum arată BIP-BIP!
O damă, cu pretenții de sculptură,
Ce  știm, cu toții , că-i o BI-BIP,
Ne arată, cum se poartă-n chiloței
Ceva ce seamănă cu BIP-BIP-ul ei!
Noi o privim și ne BIP-BIP, pe dânsa!
De! Cam mult BIP-BIP, în noi, s-a strânsa!
Mai facem, cîteodată, haz de necaz!
Că ne-au vârât, în BIP-BIP-ul nostru, câte- un praz!
Și au lăsat, și frunzele, afară!
Ia uite, ce BIP- BIP, aseară, mai mâncară?
Să fie gelul antifricțiune? Sau un scurt BIP-BIP?
Că n-o fi, doar simplul, măruntul guturai?
Mă doare în BIP-BIP! Și mă mănăncă!
De-atâta scărpinat, e tare, ca o stâncă!
Trec, val, hemoroizi, în drum spre centru,
Vor să voteze, iarăși, pe BIP-BIP, că-s pentru!
Mă tem, că n-am să pot trăi, din bipuială!
Că nici  de un BIP-BIP, n-ar ține socoteală!
Mă uit la vreme și-n vine mai ușor,
Să-i tot trimit, în BIP- BIP-ul, mamii lor!
Mai am puțin și am să-ncep, să țip!
Dar mă lăsați așa! Nu-mi puneți, iar, BIP-BIP!


Niciun comentariu: