joi, 15 iunie 2017

MESAJ CĂTRE CITITORI - DE LA INIMĂ, LA SUFLET! E O DIFERENȚĂ!

Ariciul își decupase chipul dintr-o frunză de brusture, studie lucrarea, nu-i plăcu culoarea, așa că aruncă opera de artă ecologică într-o troacă pentru porci,  cu speranța că le va modifica apetitul. Odată terminată operațiunea, redeveni melancolic și filozofic de buzunar,  cam cât era de mic:

Am depășit măsura, sunt sigur că am sărit pârleazul! M-am apucat și eu de scris, când toată lumea scrie câte ceva,  pe pereți, pe asfalt, pe frunte, pe rețelele de socializare! Nu mai folosește omenirea hârtie, noroc că mai au ceva de … șters sau de îndosariat! Mă întreb de multe ori de ce m-am apucat  de compuneri, poate fiică-mea m-a stârnit, sigur ea e vinovată, numai alții sunt vinovații, de obicei eu, nu!
De (și) mai multe ori îmi vine să mă las de meseria de scribolog, dar, de fiecare dată, mă împiedecă cei care mai au inimă să citească ce-mi debitează mie cârlionții! Datorită vouă nu-mi iau concediu definitiv, și  să nu credeți că e vorbă goală, cred că ați înțeles! (sau sper că ați înțeles demult că nu-mi plac vorbele goale, chiar dacă, uneori, pare că le arunc cu lopata)! Nu știu cum pot unii să zică- Sunt un scriitor!, dacă nu-l citește nimeni! Nu am asemenea pretenții stupide, fac și eu  ce face toată populația, adică mă manifest prin scris! Încerc numai să nu fiu penibil și, chiar dacă mai dau cu bățu-n baltă și cu piatra-n heleșteu, deși știu că place la nebunie, încerc să evit drăgălășeniile alea vulgare, care fac deliciul omului stresat! Ei, na! mai scap și eu piciorul de pe frână, se repede simultan în accelerație și turez prostioare, dar nu mă pot abține, din fericire, nefiind singurul pe lume cu așa apucături! Nimic intenționat, doar o tendință de a mă alinia la mersul lumii, aș merge chiar mai departe, dar ar însemna că mi-am ieșit din matcă! Acum, dacă tot se practică prostituția sub diverse forme, de la cea normală, de trotuar și de centură, până la cea “fină”, de politician, hai și noi cu poșetuța-n mână! Apropos! câți bărbați ați zărit în zonele respective, exceptând  perioada campaniilor electorale? Parcă se dăduse la liber?
Un alt subiect este cel al miștocărimii la adresa politicienilor noștri de buzunar, acolo își vâră mânuțele, în buzunarul nostru! Nu sunt numai cei români get-(pe) deget!, există date antropologice care atestă că unii dintre oameni așa se nasc, politicieni! Și chestia e valabilă în toate țările, cu mici variațiuni! Am  fost sfătuit de binevoitori să-mi văd de scormonitul prin pământ, să las scormonitul printre gunoaie! Nu am niciun motiv nici să să, nici să nu să! Poate că ne-am și săturat, noi să vorbim, ei, să-și vadă de ghișefturile lor! Dar, sincer! eu cred că nu e cea mai bună soluție, trebuie înțepați tot timpul! Ce păcat că m-am născut arici, și nu bivol, atunci să fi văzut înțepături, nu gâdi-lături, ca în prezent!
Se spune că fiecare dintre noi este și mascul, și femelă, astfel că, luând exemplul marilor și mărețelor dive, am cochetat și eu cu mai multe genuri, s-a văzut că am apelat la serii! Nu am vrut să-mi fac prozeliți, ci doar mi  s-a părut că nu trebuie ignorant niciun om, bun sau rău, e și el parte a lumii ăsteia nebune de legat! Exemplu - m-am dat  și la copii, ca un arici pedofil! pentru că  ei SUNT CEI MAI IMPORTANȚI, dacă noi nu știm ce facem, barem să-i învățăm pe ei! Ce prostie scot! dacă eu nu mă pricep, ce să dau mai departe,  educație cu cireșe amare?
Cu toate suspinele mele sub și supra-pământenești, nici acum n-am aflat unde pitpalacul lui unchiu-meu! greșesc când mă apucă creația! Am tot așteptat observații: că mă iau de toată lumea, că sunt misogin/ mizantrop, că nu-mi văd lungul nasului, că v-am obosit cu subiectele   mele, fii, măi! și tu mai divers! Când colo, zare comentarii! Clar și răspicat, simt o nevoie acută să știu dacă merg înainte sau iau lecții de la raci, mergând spre înapoi! Sau, pur și simplu, mă opresc, nu vreau  să devin serial în 3000 episoade și două end-uri, unul - happy  și unul - sad(ic)! Nu-mi doresc nici contrariul, adică să devin ținta spărgătorilor de fumuri editoriale, așa că nu consumați artileria grea pe un biet arici!

Până data viitoare, vă doresc toate cele bune și nu uitați că motto-ul Ariciului este DACĂ ȚII CU ADEVĂRAT LA CINEVA, ATUNCI NU-L LAȘI ÎN PACE!


Niciun comentariu: