miercuri, 30 mai 2018

POVESTE DE DRAGOSTE - LOVE ME TENDER-ȚIOS!


       (Pentru acei "prieteni", care au uitat, de unde au plecat! Și despre care nu știu, dacă ei cunosc, ce spun!)

-Iubire meu, cu ochi căprii,
Eu te ciordesc și tu nu viiii?
Că de la mă-ta te-am furat,
Și-acum mă dau nevinovat!
Cu-oboiul tău melancolios,
Ți-am dat  și cârpele, mai jios!
De ce nu vroi, să mă fixezi?
Și tu, pe mine, să dansezi?
Frumoasă coz, nu jagardea,
Ești toată roz, în pielea mea!
Și nu degeaba-m străbătut
O lume, ca să  te ... sărut!
-Ouch! Dear meu bengănitor
Ai love u, boss, and mon amor!
După atâta trips and jump
Mă stabilez, pe lângă Trump!
După afterschool, pe la inglezi,
Mă stabilii where you nu crezi!
Eu suno good americano
Și le dansez, doar pe piano!
-Hai, fa! Că vreau să trâmbițez
Că, pentru tine, mă castrez!
Că am, la tine, vino-ncoace,
Că ai un trup, trei poloboace!
Am băgat mare! și-am fileu
Să zbor, cu tine-n heleșteu!
Am bani, să te îmbrac în hripcă,
Să moară mama! pe o scripcă!
-Pardon, mesiu! Te andârstend!
Ai knău parfum, că e de brand!
La moi, e totul doar un vax
Că eu mă port precum un sucks!
De când plecat-am de la vaci
Bikeim ă leidy, cu colaci!
Aveam  some problems, cu vederea,
Of horse! onli la bar, stătea muierea!
Et moi, osi, când te-am privit,
Am scris pe net! Că pari big shit!
-Te încordezi, iubirea mie?
Că pot să-ți dau la „temelie”,
Pân-o să strigi, că vrei  bărbat!
Hai! spune iute - ce-ai crăpat”!
Te dai, iarăși, lovită-n puii mei!
Hai, spune, dacă mă mai vrei!
-Ai want oriunde ai, you, draci!
Dar  NO! să mă întorc, ăghein, la vaci!
La mother, father and my fucker!
Și nici nu stau, cu orișicare socker!

Doi porumbei! Pe gardul scund, crescuți!
De-ți vine...! Sunt, oare, niște prefăcuți?
Sau sunt certați, și nu poți să îi schimbi,
Cu marea lor problemă, despre limbi?
Ce-i dureros - ca peste tot, se plimbă,
Și, canceros, tot cad, mereu, în limbă!

PS Din păcate, exemplare, din astea, nu caracterizează pe românii plecați! Și, tot din păcate, întreg mapamondul ne judecă după de-alde ăștia, care cred că au like-uri, și nu luări peste picior!



Niciun comentariu: