miercuri, 8 august 2018

SĂ STRIGĂM CU TOȚII-N COR!


    Ne-am dat dracului, am dat-o pe mitinge! Meninge! Mitingăuri! Mitinguri! Dacă tot ne omoară, ăștia, porcii și ne ard culturile, (noi tot nu avem nevoie decât de cultura străzii!), mai bine ne rasolim în stradă! Să moară cultura, numai noi să nu murim!
Moda mitingului, apărută acum peste două mii de ani, când au ieșit fariseii în stradă, să râdă de Hristos, pare să prindă rădăcini și pe la noi, deși nu înțeleg cum de nu se prinde lumea că-i căzută în derizoriu și s-a mai tras și apa! Și mie mi s-a acrit de viața asta, plină de surprize neplăcute, și eu mă trezesc, dimineața, și înjur! Numai că nu găsesc interesant să mă dau cu fundu’ de pământ, atât timp cât nu văd soluția la datul cu fundul, principala problemă din spațiul ăsta fost mioritic! Mă mir doar, când observ cu stupefacție, că evenimente din astea, cum ar fi tropăirea pe străzi, ascund alte olițe pline, care trec neobservate. Nici acum nu știu ce e mai important -  faptul că pesta porcină va duce la scumpirea cărnii? Iar dacă punem și agricultura-n pom, o să mâncăm ce-ngroapă mâța și vom avea, pe hârtie, creștere  economică  (-)3,14, la dublu? Să fie oare, o problemă - niște noi scumpiri? Să se profileze o nouă criză economică? Să rămânem fără apă, că seacă râurile și dispar specii? Să fie inundația, soluția la problemele noastre? Toate scandalurile maschează ceva nașpa, de care ambele tabere profită! De aia ne aduc la miting, să credem că suntem importanți!
M-am cam săturat să aud, să văd și să miros aceleași mâncătorii! În timp ce minele românești stau în naftalină, așteptând că vină vreun prost, să le cumpere, noi suntem ocupați cu mărșăluirea! Nu avem timp de făcut autrostrăzi, aducem oameni, cu tractobuzul, la miting! Apropos! cică la chinezi au făcut terasarea dealurilor, punând fiecare chinez să care un pumn de pământ! La noi, dacă li se dă o lopată, la fiecare mitingist, credeți că reușim să astupăm groapa, în care ne aflăm? Măcar gropile din stradă? Scuze, atunci chiar că nu mai vine nimeni, la miting, nici împușcat! Poate doar la o lopată, de mici, și la una, de bere!
Moda mitingului instantaneu nu mai este credibilă de la greva muncitorilor ceferiști, de care nu mai  amintește nimeni! Nici de răscoala de la Bobâlna, nici de decembrie 1989, nici de Timișoara! Când e vorba de nasoale, uităm repede! Trebuie să apară câte-un Colectiv, să ne dăm seama ce este important cu adevărat! Că sunt atâtea necazuri pe capul nostru, că nu-l putem ține ridicat! În rest, manevre pe un câmp de luptă, unde se aruncă cu invective și lozinci! Nici nu mai contează cine e în spatele manevrelor, stând la căldurică! Sau jucând babaroase! Războaiele nu se mai duc pe câmpuri înverzite, se duc în WC-uri publice, în  baruri și restaurante de lux! Soldații mărșăluiesc spre victorie, deși nu știu ce-or să câștige, ei, de obicei, sunt pionii sacrificați! Mă simt ca un nebun, manevrat pe o tablă de șah, de o mâță-n călduri!
Ieșirea în stradă A FOST O SOLUȚIE, până când s-a lefterit, fiind uzitată prea mult, prea des și degeaba!  A mers cât a mers, ani buni, până când  jandarmii au fost echipați de Băsescu cu tot ce le trebuie! Iar planurile de contracarare  au început să prindă praf, de atâtă zăcere prin dulapuri!  S-a văzut la Grindeanu! Cum nu s-a văzut la Costești, când iar veniseră minerii, hăt, pe vremea bunicii! I-au lăsat intenționat, să ajungă spre București, deși numărul jandarmilor depășea, cu câteva mii, numărul minerilor mărșăluitori! I-au lăsat să treacă, și acum, mai auziți de mine și mineri? Mai avem așa ceva? nu le-a mătrășit nimeni?
Mă doare, când mă intreb – dacă eram niște pârliți, fără păduri, ape, mine, etc, mai aveam mitinguri? Poate că și tâmpiții care ar fi trebuit să ne conducă erau mult prea ocupați să ne scoată din ..., decât să-și facă...burta mare! Nu ne mai băga nimeni în seamă, dacă eram precum Sahara, numai nisip și cămile! Toată tevatura asta înseamnă că valorăm ceva, de se bat ambasadele să ne predea cursuri de înnot! Ar trebui să fim mândri de așa atenție, numai că suntem prea ocupați cu mitingăreala! La care, onor celor de la guvernare! au participat și cei care n-au vrut! Mitingul a devenit sport național, nu importă dacă suntem blocați de lipsa celor care se mitingăresc! Să luăm un mic caz - jandarmii care formează dispozitivul de protecție la încăierare, n-ar fi mai utili la capsarea interlopilor care sparg capul la copii? Sau când se bat clanurile pe străzi, se consideră că au organizat un miting de protest?
Oameni buni! Nu mai vrea cultura străzii, cum nu mai vreau  troglodiți să facă legi și să ne spună pe unde dăm cu hârtia igienică! Vreau liniște și pace, copii fericiți și să nu mă mai cert cu vecinul! Nu mai vreau să mă feresc să-mi spun opinia, că sunt ascultat de prea multe urechi, mai mult decât e necesar, în timp ce țara are spioni și-n fund! Nu mai vrea sânge și urlete, nu mai vreau degringoladă! Eu, unul, am văzut și ceva din Ex - revoluția din 1989, și din mineriade! Mi-e frică pentru urmașii mei, să nu moară prostește, pentru niște proști!
Nu ies în stradă, de știu bine că mă strânge cineva de gât! Pentru că nu sunt impresionat nici de calitatea mitingiștilor din toate timpurile, nici de calitatea politicienilor români! Atât timp cât nu vom avea oameni, mai ales  români pentru România, ce avem de făcut? Să dăm jos niște dobitoci, să punem alții, în locul lor? Mai sper că va veni și ziua când românii adevărați vor ieși din letargie și vor pune umărul la treabă! Să nu fie, totuși, prea târziu!
 Să vă spun ce mi-ar place - UN MARȘ AL TĂCERII! La care să iasă TOȚI ROMÂNII, nu doar unii dintre ei! Care să antreneze pe fiecare nemulțumit și să se desfășoare până și-ntrun cătun cu 10 locuitori, trei curci și-o rață! Asta înseamnă SOLIDARITATE, asta ar însemna AVERTISMENT pentru nefericita noastră clasă politică! Să le tremure chiloții, că nu mai au de unde să ia! Nu urlete și amenințări, sânge și ură,  nu incendii și scuturi, tunuri cu apă și lacrimogene! Cine poate să mai muncească, dacă are altă preocupare, cum ar fi panarama de la miting? Nu! noi trebuim să dovedim că suntem mulți, uniți, hotărâți și conștienți! 
Visez frumos, nu-i așa?


Niciun comentariu: