miercuri, 15 mai 2019

DE MINE, NU ÎȚI ESTE DOR....! (refake după o binecunoscută romanță pentru bunici)

-De mine, nu-ți mai este dor,
De când adormi la coafor!
Pe mine-n noapte, mă visezi,
Ca pe FB, să mă postezi,
Și-adormi cu mine, lin, în gând,
Te uiți la mine, ca și când,
Aș fi, vezi Doamne! inorog!
Postează-mă, fă, și pe vlog!

-De mine, nu-ți mai este dor!
De când ajuns-ai cartofor,
Și stai pe marginea găleții,
Când sugi din bere, cu băieții!
N-ai mai șoptit, pilit, sub geam,
Ceva frumos! Cât ne iubeam!
Acum adormi, pe unde-apuci,
Când uiți de tine! Te faci muci!

-Iubito, nu-ți mai este dor
De iubărețu’ trecător,
Care-ți punea chipul în rame,
Și-ți mai frigea și două palme!
Platonic gând, trosnea-ntre coapse,
Când mă lovea-i cumplit, la oase,
Și eu visam, că te omor,
De mine, nu-ți mai este dor!

-Iubirea-i pajiște, și dor!
Mai dă-te-n măta, c-ai motor,
Și poți veni, când vei putea,
Doar când și mușchiul tău, o vrea,
Să-mi vezi al dragostei izvor!
Exact! De tine nu-mi mai este dor!
Că a venit al meu, bogat,
C-ajunge cât a tot furat,
Și-mi face vilă cu fronton!
Îmi ia și drujbă, și-avion!

-Iubito! lăsă-mă să mor,
De mine, nu-ți mai fie dor!
Eu am plecat, mă duc în Rai,
Cântând din fluier, și din nai,
Că dragostea nu are spor,
De e săracă, fără spor!
Mai du-te, fa! la coafor!
Că ai un chip de căprior,
De mine, nu-ți mai este dor!
Și, hai sictir! Că-i mai ușor!

Niciun comentariu: