joi, 30 mai 2019

ZEWA ȘI LUX!

Și ne plouă, iar, în gură,
Tot visând la udătură!
N-am făcut, n-am desfăcut,
N-am urlat, că n-a durut!
Iar votarăm, frățioare,
Nici în ...suflet, nu îi doare!
Și nu-ți vine, să-i mai crezi,
Au în creier, doar cai verzi!
Zici că-s proști! Balcâzi! Stupizi!
Nee! Sunt doar ca niște omizi -
Stau ca belferii-n gogoașă,
Au avere, cât un pașă!
Deci, de ce le-ar mai păsa
Dacă nuduri, ne-or lăsa?
Ăsta e necazul – nu-i
Cin’ să le pună pofta-n cui,
Astora, ce dau din clanță,
Ucigând orice speranță.
Până s-o născu titanul care
Să le dea între picioare,
Trec la zile, și la nopți,
Noi - prinzând cartofii copți,
Ei - cu scobitoare-n dinți,
Prefăcându-se, cuminți,
C-au, cu nedreptăți, o listă!
Apoi, vine vestea tristă-
-Nu se poate, nu-i momentul!
Să ne scriem testamentul!
Până s-o ivi clipuța,
Noi, o dăm pe Huța-Huța!
Voi, la muncă, lighioane!
Dacă nu! muriți de foame!

De la Decebal, încoace,
Gura păcătoasă, tace!
Gura păcătoasă, jură,
C-am mânca, pe veci, friptură!
Că n-om fi, pe veci, codași,
Și-om rămâne ... băștinași!
Și, în timp ce ei se jură
Că și viața, e prea dură,
Noi, cu mersul mai domol,
Am găsit cuibarul gol -
De atâta minte nouă,
S-a dus Cloșca, de pe ouă!
S-a vândut, chiar la bucată,
Țara asta minunată!
Vreau, să vină dimineața,
Fără să m-apuce greața!
Decât vorbe, de-umplutură,
Dați-mi, naibii, cianură!
Băi! voi ăștia, mozoliții,
Nu mai stați pe coada oliții
Și frecați doar coada mâții!
Nu om fi, cu toții, culți,
Doar v-am spus - suntem mai mulți!

Niciun comentariu: