vineri, 27 iulie 2018

CREDEAM CĂ MĂ DUCE CAPUL...!


Când am crezut că mă mai duce capul, ca o rază de soare sfarogit, mi-a apărut acestă imagine, să nu mă lumineze, ci să mă limiteze! Încerc din răsputeri să interpretez simbolistica ei, așa că îmi închipui orice! 
   Poate o fi creșterea economică reală! De zero, pe zero! O fi ceva pe care să ceri, și să nu ți se dea! Sau să ceri, și să ți se dea din spatele gării, că fața-i ocupată!
O fi noul model de sutien pentru ministre, cu defazaj stânga, cu dreapta! Stânga, fără dreapta! Dreapta, fără dreapta! Parcă  culoarea îmi spune ceva, am mai văzut - o întrun film!
Sigur nu-i nevastă-mea, figura din imagine este inexpresivă! Poate fi a oricui! Dacă avea zerourile mai mari, ziceam că-i prietena mea Udrea, ea era cu balcoanele pe-afară! Dacă privesc mai atent, cineva a încercat să reprezinte tipul clasic de femeie, numai că a făcut-o mută! Ceea ce nu-i corect, în ultima vreme s-a dat startul la emanciupirea femeii și la propulsarea ei pe culmile ridicolului! După atâtea gafe lingvistice, misoginii vor răsufla ușurați (inclusiv de mărunțiș) – locul femeii e la cratiță!” M-am prins - de aia e campania asta de promovare a damelor, vor să le facă de râs, să nu mai ridice nasul, că-s deștepte! Ia vedeți, stimabilelor, că ăștia s-au porcit, vor să vă facă! Apropos! v-ați pus problema cum ar suna un marș numai al femeilor, când ele depășesc numeric, cu mult, masculii irascibili? Ar mai râde vreun mascul?
Și totuși, ce-o fi reprezentând poza asta? Mi se răsucesc neuronii și tot nu mă descâlcesc - or fi reduceri? O fi reducerea aia, a numărului de parlamentari, pe care Băse a supus-o referendumului, să-i facă de 300 de la Termo(cu)pile! Și de care a uitat, după ce a scăpat de mazilire, nu mai ajungea acum mare frecangiu în Parlament! Ce ți-i și cu ținerea asta de minte, la români! 
 Și totuși, nu mă duce capul...!

Niciun comentariu: