marți, 31 iulie 2018

NE PLACE DANȚAVAISUL!

Ați auzit de furtuna picăturii în pahar, care stârnește o tornadă? Nu de picătura chinezească, care găurește creiori! pardon! creieri, cu ritmicitatea emisiunilor informative! Au nu vi-e clariu, că bombardamentul mediatic, nu egalează bombardamentul aviatic, cel care aduce  ploaie și pestă porcină?
Cazul luăla  nevinovatu’, cu numărul lui la mașină, cu tot, a atins apogeul, a întărâtat spiritele, a clocit niște minți și ne-a făcut, pentru moment, să uităm că rămânem fără porci! Bine! bine! nu îi ia benga chiar pe toți, ăia nesimțiții, de care nu se prinde nici vopseaua, rămân în cotețele lor luxoase!
(NE)bunul meu simț ar fi trebuit să mă țină departe de lumea dezlănțuită în jurul subiectului, dar mi se pare o exagerare, să conversăm în contradictoriu, pe mizeria asta! Cu riscul de a mă trezi catalogat în fel și chip, funcție de preferințele muzicale și/ sau politice, ale fiecăruia, eu mă bucur că i-au dat jos plăcuțele!  Dintrun simplu și elementar motiv - sună urât și vulgar, cu toate scuzele! Nu asta e calea de a protesta, ci putem spune răspicat ce ne doare, fără să murdărim carosabilul! Nu mă abat de la părerile mele, așa că o să continui să susțin că nu e educativ să ne manifestăm trivial, pentru hazul doritorilor, care, întâmplător mai au și copii! Și să nu se mai mire nimeni, când te … cineva, dovedit, tot întâmplător, a fi propriul tău copil!
Stupizenia gestului constă în amestecul părerii personale despre lume, viață și mustață, cu imaginea pe care zici c-o promovezi! Nu s-or fi prins suedezii de semnificația numărului, dar sunt curios dacă ar valida și M… SUEDIA!
 Părerea mea e că treaba e simplă - dacă se dovedește premeditarea, s-o ia în bot băiatul! Adică, dacă e ca la noi, număr preferențial, pe firfirici, atunci nu e o chestie întâmplătoare! Și dacă nu e întâmplătoare, de ce sunt vinovați europenii de proasta noastră creștere, că nu suntem nici măcar în stare să ne spălăm rufele în familie, le uscăm, trei ani, pe garduri?!? Pe gardurile lor! Sau de ce nu circulă ăla, cu mașina lui, numai la suedezi, de ce să dea naștere la tot soiul de comentarii, când inundațiile ne fac același lucru ca numărul lui stupid, de orice natură ar fi numărul?!? Aud că declară că ar fi consultat DEX-ul, când a ales numerele! Adică le-a ales aleatoriu”? Și uite-așa, l-am făcut erou și martir! Și ăsta se ascunde în spatele unui copil!!
Până se lămurește treaba, ne facem de rahat în fața comunității internaționale! Barem de-ar fi prima oară! Parcă aud - IAR AU SCORNIT CEVA ROMÂNII! N-AVEȚI UN FURAZOLIDON?

Niciun comentariu: