sâmbătă, 7 iulie 2018

SĂ MOARĂ MAMA! SĂ MOR EU!


(Ar fi o greșeală, să vă gândiți la un singur ...! mon-ologist)

"Să moară mama! N-am fost eu
Care-ți umbla prin heleșteu!
Eram, în spate, cu un sac,
Plecat la vila de la Lac!
Și nu puteam, în pod, să-ți fiu,
Așa tâmpit ! și cam zbanghiu!
Mă-nvinuiești, fără vreun rost,
Că-n pat, la tine, eu am fost!
N-aveam cum fi! Eram plecat!
Chiar în Miami-am  debarcat!
Să moară mama! sunt curat!
Pe câți, în taină, am săpat,
Să mor și eu, că sunt calic
Și n-am nici coadă la ibric!
Să moară mama! Ce-ați crezut?
Că sunt sărac și sunt urât?
În lumea asta de șnapani,
Să n-am, eu, frate, gologani?
Să moară mama! Să mor eu!
Să-mi trag, în bilă, cu un melesteu
De n-am obrazul de cârpă și toval
Și nu  m-arunc, cu dinții, la noul Cod Penal!
Să moară mama! Celor care-s blegi!
Eu v-am dat țeapă! Mă-nțelegi? 
Toți mă-nvinuiesc, că sunt interesat.
Nu! sunt doar hăituit și - ostracizat!
Să moară mama! dacă nu-s halit,
De răutate ! și-am cam obosit!
Mi-au dat cu suspendare! Ca la dac!
Dar nu se nimeri prin preajmă vreun copac!
Să moară mama! Dacă n-am tupeu
Să moară mama și să mor și eu
Dacă nu fac ce mi-am propus -
Să vă privesc, pe toți, numai de sus!
Să moară mama, că sunt mulți, dar proști!
Să calci pe ei, atunci când îi cunoști!
Să îi tot uzi, le dai cu dușul rece,
Că câinii latră! Iară măgarul, trece!
Să moară mama! dacă nu-s ciufut!
Să-mi taie macaroana”!  C-un catgut!
Și de nu mai am deloc, curaj,
Să mor într-un ambuteiaj!
Să moară toată lumea
Și să râmân doar eu,
Liliputan și fără dumnezeu!
Precis, v-ați prins, că, tare, șuguiesc
Că n-am de gând, vreodată, s-o mierlesc!
Degeaba vă răstiți și-mi căutați pricină
Că toată zarva seamănă-a ...!
Să moară mama! Asta-i vorba mea!
Să mă clintiţi, vreodată, n-aţi putea,
Decât dacă vă veţi lupta mereu
Să moară mama! Şi să mor şi eu!
Că sunt cel ce vă conduce  în aval
Şi tot ce-nseamnă, porcăieşte, Cod Penal!
Nu vă holbați la mine! că vă doriți mereu
Să moară mama! Și să mor și eu!
Dar vă-nșelați, cu toată truda voastră,
O să rămână doar o vorbă proastă,
Că nu e-angajament, ci doar o vorbă-n vânt!
Făcută să vă sece! De râmă, în pământ!
Nu moare mama și nu mor nici eu!
Că sunt cotoi bătrân și teleleu!
Mai vreți ceva?căci eu sunt stat, în stat!
Și-o să vedeți, că nici n-am terminat!"
  




Niciun comentariu: