marți, 3 iulie 2018

ÎMI PARE RĂU?...DELOC! ...SUNT SIDERAT!


 Îmi pare rău, dar nu mai am încredere că, la noi, ceva va fi bine! Mi-a ieșit părul, prin căciulă, și  mustața, prin fular, dar adevărul e că nu oamenii sunt vinovați, ci sistemul! Nu statul paralel, nu Parlamentul, nu Executivul, nu urzica moartă! SISTEMUL, la care am contribuit și noi, prin indolență și nepăsare. SISTEMUL, care a preluat toate oribilitățile, toate rebuturile și toate dejecțiile sistemelor deja existente, pe care noi le pupăm în coccis!
E clar, UE ne-a vrut doar pentru forța de muncă și piața de desfacere! Pentru  resurse și pentru că suntem căscați, de intră polonicul, cu tot cu mâner, printre buzele rânjitoare! Când s-a săturat UE de românași, i-a numit țigani! A se vedea Simona Halep! Apropos! chiar dacă ar fi țigancă, cum de n-au sărit toți ăia, spumegătorii, să urle că-i discriminăm pe țigani? Și unde sunt țiganii de altădată, revoltați că sunt discriminați prin Simona? Unde sunt lătrătorii care spun că minoritățile sunt terfelite? Unde e minoritatea română? Aha! nu-i subiect de campanie!
Acum UE face pe muta! Ne bagă-n seamă doar când îi convine! Ne arată cu degetul și ne ceartă că nu suntem cuminți, n-am mâncat toate rahaturile pe care le înghițim zilnic!  
Nu înțeleg ce are lumea, cu ungurii! Băieți deștepți, au pupat cam toate guvernările și ce-au promis electoratului propriu, au luat cu vârf și-ndesat! Doare când spun că sunt deștepți, nu-i așa? Păi dacă noi, românii, avem parte doar de politicieni dobitoci, care mai mult au grijă de mătreața lor, decît de viitorul nepoților lor, cu ce sunt vinovați ceilalți? Dacă ai noștri se scarpină cu același deget, peste tot, de ce să ne plângem, că doar noi îi trimitem acolo?[
Corect! Nu avem de unde să știm, nu-i cunoaștem prea bine pe toți! Dar pe ăia, care joacă sârba pe butuci, de ce cucul anului 2018, îi votăm? Nu ni s-a acrit  de vorba împământenită - Las’ că - i  bun, mai minte, mai fură, mai înșeală, dar ne dă ceva și nouă!  Decît unul, care nu dă nimic, mai bine unul care mai scapă ceva printre deș’te?  Da’ de unde scapă acel CEVA, din buzunarul lui?
Și uite-așa, am ajuns țara hoților, cerșetorilor și-a gămăliilor! Și m-am săturat de atâta ipocrizie, până și eu, ipocritul de serviciu, simt că-mi plesnesc arterele, iar carotida dă în clocot! Pînă ce nu vom recunoaște că ne merităm soarta, n-avem ce discuta!
Mă revolt degeaba – am ajuns rău! Dependenți de telefon, apă, gaze, televizor, serviciu, gută și scleroză, etc, nu mișcăm în front! Și ne-am prostit, scuze, dar ăsta e adevărul! Nu eram nici pînă acum mari viteji, orice s-ar spune, dar nici acum nu transpirăm prea mult, doar pe alocuri!
Unde ne e curajul, când rămânem fără apă? Când , fără să te avertizeze cineva, n-ai ce bea? Când facem fundul cât batoza, la firmele de apă super - minerală? Ce facem când sunt 5 întreruperi de curent, întro jumătate de oră? Exact când e căldura mai mare, sau e ger, și n-ai cu ce te drege? Când vrei să te relaxezi și faci spume, așteptând trenul de anul trecut? Când urci în tren și-ți vine să-ți cumperi roabă, că-i mai iute? Când...!
Dacă mi-e silă de cineva, mi-e silă de mine - păi, cu moaca asta, vreau să ajung la pensie? Moaca asta de milog, de nătântoc, de parmezam? Ce pușculița, cu trei  bani și-o rată găunoasă! să mă mai lupt cu SISTEMUL? Că nu am pe cine să ovaționez, tot ce văd înaintea ochilor, sunt numai tufe de măceșe, flori de nu-mă-vota și ciuboțica cucului ?
Marii politicieni bulevardieri, la o bere - la cinci persoane, scot flăcări pe nară -  trebuie  cineva să se ocupe și de politica asta, de aia am ajuns, unde am ajuns, că nu ne implicăm!
Eu cred că fiecare dintre noi este profund implicat - cine plătește datoria externă, socra lui Dalai Lama?  Cine plătește erorile de la CEDO, cimpanzeul lui Nostradamus? Cine se trezește dimineața și-i vine să se spânzure cu elasticul de la pijama? NOI, TOȚI! Pentru că nu suntem uniți! Pentru că, începând cu 20.000 de ani înainte de Hristos, ne-am rugat să ne ajute Cerul, acolo unde nu erau decât pietre și suflete de piatră! Ca și astăzi - numai suflete de piatră!
Să nu plângem - suntem căliți! Mai rău e că ne pleacă copiii și nu mai vor să se întoarcă, parcă le pute aici! Și au dreptate - put cam multe pe-aici!
Dacă mai gândesc mult, ajung la altă concluzie - LE ESTE FRICĂ DE NOI! Exact! le este frică, lor și SISTEMULUI, că am pricepe că NOI suntem mai importanți decât ei! Că ne-am descurca mai bine fără ei! Că ne-ar merge mai bine, și cu eforturi mai mici! Că am putea trăi mai bine ca ei! Este singura explicație pentru mesajele astea ciudate, care ne transformă în marionete!
Să nu-i lăsăm, viața noastră e a noastră! Și dacă nouă nu ne mai pasă de noi, să ne pese de urmașii noștri!

Niciun comentariu: