joi, 30 noiembrie 2017

ÎNC-O DATĂ! ȘI CODATĂ! O S-O FACEM ȘI MAI LUNGĂ! CĂ DE MULT E LATĂ!

     Facem ce facem și mai luăm o pauză! E veche vorba aia - pauzele lungi și de dese, cheia marilor interese! Nou prilej de sărbătoare, legat de un alt prilej de sărbătoare = dublu mixt, sărbătoare națională! Dacă mai adăugăm și Ziua Națională a Puturoșilor, iese de-un coctail național de sărbătoare! Ce noroc pe capul nostru! Să stăm în week-end prelungit, zisă mini- vacanță!
Dar ce ne facem cu cei care sunt în vacanța mare, care ține tot anul, adică 367 de zile, plus duminicile? Nu se vor plictisi stând cu fundul pe  butuci? 
Să nu-i uităm și pe cei care, vrând – nevrând, sunt la munci sisifice, se mai cheamă și foc continuu! Să nu-i uităm nici pe cei care numai chef de petrecere, n-au, molfăie gingii, pe paturi de spital și așteaptă să vină iarna! Un gând pios și urări de sănătate pentru cei numerotați mai sus!
De fapt, eu doream să îmi pun inima în coșul cu nuiele, ce conține darurile, pentru cei ce serbează un Sfânt Andrei! Și nu numai lor, fac paranteză, și pentru cei dragi lor, alături de care vor chefui sau nu, important e să fie bucurie, liniște și pace!
            De la o vreme, mi se înmulțesc cei cărora trebuie să le urez LA MULȚI ANI! Acum 5-6 ani, nu aveam nici un Andrei serios, să pot ura și eu cuiva, ceva! Adică erau ei, mulți Andrei, dar numai eu lipseam, din panoplie, cu deranjul! M-a auzit Doamne - Doamne, când  mă plângeam că, efectiv, n-am pe cine să săr-băutoresc de ziua asta, și mi-a dat mai mulți Andrei, unii foarte aproape de sufletul meu, alții, olecuță mai ha-ka-na, dar tot pe-acolo! Așa e când ai fete de măritat, te pomenești cu toți Andreii pe la uși, pe la ferești, poți s-o iei  precum dorești! La Mulți Ani! dragilor, că nu se știe ca pământul, cât ne-om auzi cuvântul!
            Nu le am cu dicriminarea, așa că urez tuturor celor ce-și serbează ziua de nume, dar și celor care-și serbează ziua de naștere, cele mai calde urări ce se pot spune pe vremea asta rece și ostilă, poate ne-om mai încălzi cu ele!
LA MULȚI ANI ! SĂ FIȚI FERICIȚI, VOI ȘI CEI DRAGI VOUĂ, NU NOUĂ!
ȘI CE FRUMOS AR FI SĂ FIE SĂRBĂTOARE ÎN FIECARE ZI!


Niciun comentariu: