marți, 12 decembrie 2017

GÂLMĂ, OM DE OM!

Gâlmă e pi-dosnic rău!
Nu e zi să nu observe
Cum stă, bine. fundul său,
În cutia de conserve!
(De! Instinct de conserv-are!)

Gâlmă a fost om de stat!
A cam stat în puşcărie!
Şi mai e mare bărbat,
Dacă-l sui pe o cutie!
(De! Instinct de măreţie!) 

Gâlmă are mii de fraţi!
Și nici suflet n-a avut!
Are  umerii curbaţi,
Că mai mult, nu a putut!
(Na! Aşa-i cu ploconeala!)

Gâlmă stă într-un palat!
Și este un tip semeț!
Are fire de ...căscat!
Că e coadă de hârleţ!
(Uite!ăsta rost în viaţă!)

Gâlmă are ochi cruciş
Când stă la tribună!
Şi mănâncă pe furiş
Doi viţei pe lună!
(De! suportă regimul!)

M-am cam săturat să-aud
Cum discursuri ţine!
N-are stil şi pare..surd!
N-are nici ruşine!
(Pân-aici! E greu de suportat!)

Babele îşi scuipă-n sân
Când le iese-n cale!
După port, nu e român!
Şi nici după bale!
(Da! dar e Gâlmă al nostru!)

Ce mai! Gâlmă-i peste tot,
Nu încapi de gâlme!
Oare de ce eu nu pot
Să îi fac fărâme?

Mi-au făcut viaţa, covrig!
Mintea mi-e o Gâlmă!
Vrea şi eu să pot să strig
Că nu sunt o râmă!

Am şi eu ceva nutreţ
În mica-mi căpâţână!
Gălmelor le port dispreţ!
Le doresc o frână!

Bine e că nu-s doar eu,
Să înghit prostia,
C-am lăsa pentru gâlmoşi,
Toată România!

Mai aştept, cât oi putea,
Să văd o trezire!
Să rămână Galma rea
Doar o amintire?

Mă-ndoiesc că va pleca!
E plin de  vântoase!
Oare noi nu am putea
Să-l lovim la oase?

Nu mai cred că e de rău!
Dar de bine, nu-i!
Cu așa tovărășie,
Este drumul șui!

Până când o să privim
Cum zâmbește! Porcul!
Hai să mai croim ceva
Că ne stă norocul!

Dacă n-o să-i iau din păr,
O să-i crească nasul!
Zău! Măi fraților, nu credeți
Că i-a sunat ceasul?

Chiar de ăst Crăciun, vezi  bine!
Vom primi - nimic!
De acord! De-om da la schimb
Gâlmă în aspic!

Niciun comentariu: