marți, 26 decembrie 2017

SUPĂRĂRILE LUI MOȘ CRĂCIUN! (II)

 MOȘUL, după ce s-a hotărât să scape de asistenții săi, (erau și mofturoși, băgau și mânuța, întârziau și la serviciu!), a considerat că e necesară o revizuire a afacerii sale, de Moș! Râdeau hominizii, de el, cum de nu s-a dat și el pe brazdă, să înceapă o afacere profitabilă, pe net! Prin urmare, și-a deschis un site, pentru o firmă mai veche ”MOȘ CRĂCIUN  ȘI SCUFIȚA ROȘIE” SRL, prin care vindea jucării on-line.
Lucrurile mergeau binișor, comenzi din toată lumea, nu glumă, dar cel mai neplăcut a fost când au început cererile de păpuși gonflabile! Nu se știe cum,( se bănuiește că au intrat hackerii, care aveau boală pe MOȘ), dar mai degrabă se înțelegea că afacerea furniza păpușele, care nu aveau nimic de-a face cu Barbie sau Frumoasa din Pădurea Adormită, ci, mai mult cu Frumoasa Nedormită! S-a apucat MOȘUL să explice că e vorba de-o confuzie regretabilă, până s-a găsit unul să-l facă PEȘTE ÎMPUȚIT! S-a supărat Moșul, el făcea baie de două ori pe săptămână, cum să-l facă împuțit?
Madame Crăciun l-a luat deoparte și i-a pus în vedere să nu mai facă la draci, că-i crapă, dracului, vreun vas de sânge și rămâne Moșul, pătlăgică moartă, o legumă, ceva! S-a apucat dumneai să răspundă la comenzi, și, să vezi drăcie, de ce-i înjura mai tare, de ce erau mai insistenți! Poate credeau că se lasă greu! Până la urmă, ca să scape de avansurile nelalocul lor, Crăciunela le-a spus adevărul – era o babă depășită! Imediat după asta, au început comenzi timide, ce veneau de la bătrânei impotenți, doritori de o conversație fierbinte! Să moară MOȘUL! când a auzit ce șoapte gâfâite scoate Crăciunoasa pe trompă, de i s-au dezlegat baierele de la izmene!
A pus piciorul în prag, dar a alunecat și s-a dus de-a tăvălugul, s-a oprit în gardul-viu-aproape-mort!  Văitându-se de dureri de sale, s-a repezit cu viteza limbricului castrat și i-a interzis soaței să mai răspundă la telefon! Și nici să nu mai dea mesaje! S-a trezit cu spume pe față:
-   Băbălăule, știi cât mi-a oferit un chat, să-i fac pe muritori să… cedeze din toate punctele de vedere? Neam de neamul mătii n-a făcut atâția bani! Tu nu știi decât să dai, ce, ești prost să mai și iei? Muncești ca un fraier, nu tu plajă, nu tu, munte! Numai Pol în sus, Pol, în jos, și trăiești de-un pol juma!
MOȘUL a rămas cu sechele, după asta! Mai ales că, întro seară, a răspuns el la telefon și s-a trezit întrebat cât mai e prețul! A întrebat și el -  PREȚ, LA CE?- La chiloții mătii, peștane! Dă-mi-o pe mamaia, că ești muci!
Până la Crăciun fiind patru luni, și-a văzut de ale lui - a gresat sania, a țesălat renii, a pus la spălat, în mașină, sacii pentru daruri.
Întro dimineață, pe când se scobea în dinți, pe marginea patului, s-a trezit în plin film de acțiune – ușa a sărit surcele, au năvălit mascații, l-au pus pe burtă și s-au suit pe el, în timp ce strigau - Unde e! Unde e?
Dus la sediul poliției, s-a descoperit greșeala monumentală - li se dăduseră o adresă greșită, unde trebuiau să găsească un căutat internațional! Că era, el, Crăciun și Moș, nu era relevant! Și apoi, după ce i s-au pus înregistrările cu clienții, a fost anchetat pentru trafic de carne vie! Noroc că dusese un cadou scump, la un șef de-a ălora, cu un an înainte, l-a recunoscut omul și a putut Moșul să ajungă acasă!
Trei zile a zăcut Moșul! Nu i-a mai ars de nimic, l-au năpădit gândurile negre: - Ce tot atâtea daruri? Meseria asta, de Moș Crăciun, a devenit un sac cu găuri! Una - pretențiile au crescut, nu mai vor jucării, ci scule upgradate! Vor mașini bengoase! Vor aur prelucrat fin! Pietre semiprețioase! Uite, na scrisoare- Moșule, când vii, să-mi aduci un tătic nou, că mama a început să-i încurce! Sau –Vreau un elefant cât casa, să-și bage unghiile aplicate, în gât, mama lui Dorel, că a zis că ei nu-i plac decît elefanții și trompele lor!  Uite și-un politician - Vreau un nou mandat!Ăsta a fost prea scurt, mi-a rămas mic! Sau- Moșule, să-mi aduci un arbore cotit pentru BMW, că nu găsesc modelul ăsta! Nu știu ce-or  fi crezând ăștia, că-s meșter făurar! Cuminți, necuminți, ăștia cer! Că am, că n-am, că e recesiune sau criză economică, ăștia așteaptă cu sacul gol! Să se ducă acolo unde e creștere economică, că și aia e ca mine, de poveste! Mai vor să schimb și datinile, să vin și eu cu motorul,  cu ilici-copterul, cu Flota a 14-a! Au vrut, unii, să-mi fure renii, să-i vândă pe post de mistreți! Lăcomie și dispreț, prea mult pentru un Moș Crăciun bătrân!
Dacă stau bine și mă gândesc, eu sunt singurul care nu primesc ceva! După ce mă fac negru, tot strecurându-mă prin hornuri, tot eu pic de prost! Mai rău, nu încap pe kitul de la centralele termice și mă înjură nasoii!
Așadar, eu sunt singurul fraier, care nu primește daruri! Mi se spune că, dacă nu am grijă de mine, sunt dobitoc, sau prost–beton! N-am primit, în viața mea, o acadea! Nu mi-a dat, și mie, unul, un Colebil! Toți vor numai să primească! De-acum nu le mai dau nimic, să le dea  Statul, că are de unde!
Se aude vocea lui Madam Crăciun:
-Moșulică! Vezi că a venit un plic! Te-au amendat că n-ai depus declarația la timp! Și tu n-ai nici avere! Pierde - vară, ce ești!


Niciun comentariu: