duminică, 7 ianuarie 2018

IOANE, IOANE, FACI NUMAI ȘICANE!

IOANE, IOANE, FACI NUMAI ȘICANE!
( versiune nouă la melodia "Cucu-lui Ion!")

Ioane, Ioane, faci numai șicane!
M-ai lăsat și mi-ai pus coarne!
Nu de zimbru, ci de ren bălțat!
Te crezi mascul! că măta te-a-nvățat!
Iar pe inimoara ta, păpușoi, din greu, să stea!  
Dare-ar naiba-n ea, să dea! Că n-are nimic în ea!
Sper că n-ai lăsat, la mine, o cămașă?
Că de-o vreme, îmi cam pute-n casă!
Ciorapul tău, cu o gaură-n călcâi,
Sub pernă, ți-a trecut prin cap, să-l pui!
Mă uit la lustră și m-apucă plânsul,
E becul ars și nu-i lumină-ntrânsul!
Tu ai plecat, ca porcul, la Mioara!
Săriți-ar ochii, să bâjbâi toată seara!
Și speri, să te aștept! Că zici că-s proastă!
S-a dus de mult, sulică, vremea noastră!
Băftos ai fost, din șanț, când te-am găsit!
Acum te lauzi, măgarule tâmpit!
Că m-ai ales, cu fruntea ta cea lată,
Și creierașul, cât furnica plată,
Dintre 5 fufe și o marțafoaică!
Măi nesimțire! Și  tu mă faci - arzoaică?
Mai vrei să-mi lași și dulce amintire!
Ioane - monument de nesimțire!
Ioane, Ioane, te judec și te-njur
Mă doare capul și mă mânâncă!...
Eu mai aștept să vii, să fii acasă!
Și schimbă-te, că ai numai o cămașă!
Iar de nu vrei să te întorci acasă
Mai dă-te-n măta! că pot să-ți dau și plasă!

(Dacă nu ați înțeles, să stiți că e o super - poezie, scrisă pentru o manea semidoctă!  M-au expirat, pardon ! inspirat! niște melodii, dintre care una pe care am auzit+ văzut-O(h!), la TV, la un program de Revelion! N-am știut cât de incult sunt, nu știam că e în vogă! Aștept comenzi, îmi plac de când făceam armata! De râs!) 

P.S.(I) Serios, chiar se termină, azi, Sărbătorile de Iarnă? Așa, fără petreceri, numai cu scăldatul!? Sau am uitat, cu tot ciclul anual de IONI-IOANE, să adaug calde  urări celor care serbează ziua numelui?
         Să vă fie cu noroc și sănătate, de ANI MULȚI, să aveți parte!
         Dar, mai ales, o primăvară frumoasă, și un an mai bun, la toată lumea!

Niciun comentariu: