duminică, 21 octombrie 2018

COMPATIBILITATE!


“-Cum să fac tocana, de data asta, iute sau mai dulceagă?
- Fă-o cum vrei, oricum nu are importanță ce vreau eu, totdeauna le-ai făcut pe toate, după cum ai vrut!
- Și ce? n-au ieșit bine? Ia zii că nu-i așa? Tu ar trebui să gătești! Nu eu!
-E drept! peste 80% ți - au ieșit, de mi-au plăcut și mie!  Pe ici, pe colo, le-ai mai sclintit! Și nu gătesc, pentru că nu mă lași!
- Și te-am obligat eu, să le suporți? De exemplu, să mănânci ce nu-ți place?
- Niciodată! Ce nu ne-a plăcut, n-am făcut! Așa am ajuns să trăim împreună 50 de ani! Fără ceartă, fără bătaie, fără ranchiună! Niciunul dintre noi n-a vrut să-l încalece pe celălalt, nici să-l comande! Vecinii n-au auzit un singur cuvânt urât, ieșindu-ne de pe buze!
-După atâtea experiențe nereușite, tot noi doi am rămas! Voi, femeile, cu răutatea voastră, m-ați făcut să mă îndrept cu gândul spre bărbați!
-Iar voi, bărbații, cu misoginismul vostru, cu egoismul vostru, m-ați făcut să vreau să trăiesc printre lesbiene!
-Cum puteți, oare, să faceți copii, dacă nu-i iubiți?
-Cum puteți, oare, să faceți copii, dacă nu ne iubiți?
-De ce nu sunteți, și voi, normale, să nu vreți tot timpul doar avantaje ?
- De ce mai vreți avantaje, dacă vi le însușiți pe toate?
- Ne mai iubim?
- Bineînțeles că ne iubim, doar suntem împreună!
- Nu toți care sunt împreună, se iubesc! Unii, chiar se urăsc! Majoritatea, se suportă! Cam cum ne suportăm noi doi! Înseamnă că ne iubim?
-Important e că ne respectăm! Și că vorbim! Ne înțelegem! Comunicare și înțelegere! Ne punem de acord, fără vorbe, pentru că ne cunoaștem demult! Poate, o declarație de dragoste, acolo, ar mai trebui! Dar nu-i nevoie, ar deveni plictisitor!
-Mai bine fără ceartă! Să se vadă sentimentul! Fără să-l punem pe tarabă! Ce bine e de noi, ne facem de cap și nu dăm socoteală nimănui! Dacă vrem să dormim, dormim! Dacă vrem telenovelă, apoi telenovelă să fie!
-Nu mă deranjezi, nu te deranjez! Reciprocitate!
-Compatibilitate! Extremă compatibilitate, așa se ajunge la senectute!

Își lăsa cele două laturi să se privească - oglinda reflecta atât latura sa feminină, cât și pe cea masculină! Foarte compatibile, pentru cineva obișnuit să trăiască o viață în singurătate!


Niciun comentariu: