joi, 4 octombrie 2018

DE ZIUA TA, ZIUA TA, ZIUA TA...!

Dacă ar trebui să vă dați inima, cuiva, cum ați proceda? Ați dărui-o pe toată sau ați mai păstra un crâmpei din ea, și pentru voi? Sau n-ați da nicio o firimitură, mai ales dacă aveți puțină inimă, sau deloc?
 Fără inimă, omul este cenușă, noroi, praf de mucegai, vid! Cei care spun că nu își dau inima, nimănui, se mint pe sine, dacă nu ar avea-o, ar fi morți! Cei care spun Din toată inima, mint! Trebuie să mai rămână și pentru altă dată! Sau pentru altcineva!
Și eu m-am întrebat – cum să-mi împart inima? O dau pe toată, unei singure persoane, sau o împart în bucăți, să ajungă la mai mulți? Am hotărât s-o împart, poate îmi mai rămâne și mie un colț! Nu problema împărțirii a fost necazul, ci cum să distribui bucățile, să nu creadă cineva că e defavorizat! Distribuirea a fost grea, dar nu s-a comparat cu munca titanică, să nu fugă lumea cu bucățile mele de suflet! Nu pot să mă laud că mai am toate bucățile, așa cum erau la divizare, mulți au plecat cu partea lor și duși, au fost! N-a contat că luau ce nu erau a lor, sau că nu meritau să primească măcar un pic din inima mea, de mărimea unui fir de nisip. Considerând că li se cuvine întreg universul, au răpit mai multe inimi, n-am fost singurul păgubaș. Cu toată pierderea, eu nu am ieșit lipsă – alți oameni mi-au cârpit inima, cu inimile lor! Mulți, puțini,  dar tot am o inimă! Poate că bucățile lipsă erau deșeuri, pentru că inima mea actuală e mai mare, depinde cine o privește! Și, cu toate furturile de inimi, cred că aș putea s-o împart din nou!
Nu cred, însă, că aș mai da-o aproape pe toată, mi-aș păstra mare parte din ea, în semn de revoltă împotriva lipsei de inimă! Nu! mint! Nu mai pot s-o dau pe toată, pentru că este dată, deja, în cea mai mare parte! Sunt de acord să mai sacrific niște bucăți, pentru oricine, dar partea deja dată nu este de vânzare! Și nici nu poate fi furată, trebuie câștigată!
Din partea mare păstrată, cea mai mare parte este amanetată! În consecință, nu mai este la mine, dar nici nu este înstrăinată!
Aparține copiilor mei!

LA MULȚI ANI! FIICA MEA,  PENTRU ZIUA DE MÂINE! FIE CA INIMA MEA SĂ FIE MEREU ALĂTURI DE TINE!

Niciun comentariu: